3 ani de Retete gustoase si garnisite


Dragii mei, astazi va invit la party pe toti! Sarbatorim 3 ani de cand suntem impreuna in blogosfera, 3 ani de 'Retete gustoase si garnisite'!

In fiecare an care mai trece mi se pare tot mai ireal faptul ca acest blog este al meu, ma uit peste toate retetele si ma intreb oare cand le-am facut pe toate?!

Blogul meu este mai mult decat o carte de bucate pentru mine si cred ca daca scriam o carte nu aveam asa de multa satisfactie cum am cand imi deschid blogul in fiecare dimineata. Este mult mai interactiv decat orice carte, este colorat si plin de viata. 

Interactionez cu voi zi de zi si aflu parerile voastre despre fiecare reteta, am ocazia sa ma perfectionez si sa invat lucruri noi de la toti cei din blogosfera culinara (si din cea non - culinara).

Tot datorita blogului am ajuns sa interactionez cu voi si pe facebook, twitter, pinterest sau bucataras. Am cunoscut oameni minunati peste tot si am ajuns sa-mi fac multi prieteni, fie ei si doar virtuali.

Din pasiunea pentru gatit am ajuns sa am o pasiune pentru orice tine de bucatarie, ustensile de bucatarie si sa imi dezvolt o adevarata pasiune si pentru condimente. Datorita acestui blog, am ajuns sa am o pasiune si pentru fotografie (desi aici mai am mult de invatat si exersat).

Nu toti inteleg treaba cu blogul, ma refer la cei care nu interactioneaza cu blogosfera in general, iar unii au tendinta sa judece sau sa acuze. Multi considera ca e o pierdere de timp, pentru ca nu ai venituri din asta, sau pentru ca veniturile nu sunt constante si substantiale.

Dar eu am privit mai departe de asta si am descoperit pasiunea, cea care te face sa-ti placa indiferent de ceea ce spun cei din jur. Eu nu am considerat niciodata ca blogul e un efort in plus adaugat la viata mea de zi cu zi, ci o relaxare dupa o zi obositoare sau nefasta.

Sunt sigura ca multi imi dau dreptate si se regasesc in ceea ce spun. 

Un blog presupune si ceva efort asta daca vrei ca el sa fie cunoscut si apreciat. Dar pana la urma, tine doar de orgoliu si de cat de departe vrei sa ajungi. Eu nu am participat la nici un concurs de genu': blogul anului, etc si asta doar pentru ca nu imi place ca blogul meu sa fie judecat impreuna cu alte bloguri. Fiecare blog este special si are ceva in plus sau diferit, iar faptul ca un anumit juriu spune ca e mai bun sau mai putin bun, tine doar de opinia lor ... fiindca pentru mine e cel mai bun. :)

E adevarat ca imi place ca blogul meu si retetele postate sa primeasca multe aprecieri si like-uri, dar ce 'mama' nu-si doreste sa primeasca multe laude 'copilul ei' :D Nu imi place sa fie criticat din 2 motive: pentru ca exista si multa munca in spatele unor poze si retete, iar critica nu cred ca isi are locul atunci cand cineva chiar se straduieste. Da, poate nu intotdeauna iese perfect ceea ce fac, dar macar incerc :) Si nu imi place sa fie criticat pentru ca nu merita, pentru ca e al meu, e fabulos asa cum este si nu are nimeni dreptul sa judece fiindca pana la urma aici in blogosfera ai libertatea de a alege, de a inchide fereastra si a nu te mai intoarce. Totul tine de optiuni, este free si in concluzie, n-ai de ce sa judeci! :)

Sa vorbim putin si despre realizari, de-a lungul celor 3 ani. 

Retete gustoase si garnisite are 800 de postari, 280 de persoane interesate prin Google friend connect, 5356 de comentarii publicate, 3165 de like-uri pe Facebook, aprox. 30000 de vizitatori unici pe luna.

Pentru mine toate aceste cifre inseamna enorm, chiar daca ele nu sunt asa de mari. Mi se pare fantastic ca acesti oameni considera blogul meu o sursa de inspiratie si il urmaresc. Mi se pare minunat atunci cand oamenii vin si-mi spun ca au testat retetele, ca le-a placut rezultatul si cand imi multumesc pentru ceea ce le ofer.

Trebuie si eu sa le multumesc tuturor celor care imi sunt alaturi zi de zi si imi apreciaza eforturile! Sa le multumesc celor care aleg sa viziteze Retetegg si celor care au ajuns din intamplare aici si apoi se intorc!

Trebuie sa-i multumesc celui care acum 3 ani mi-a spus ca e pacat sa-mi irosesc pasiunea pentru gatit si e pacat sa nu impartasesc cu voi toti ceea ce stiu si pot sa fac. Celui care a crezut in mine si crede si acum. Celui care a facut eforturi materiale ca eu sa fiu mereu multumita si blogul sa evolueze. Celui care a facut blogul sa arate asa cum arata si care imi ofera inspiratie sa fiu zi de zi mai buna. Celui care a gustat din fiecare preparat care se gaseste pe blog si a dat 'verdictul'. El este iubitul meu, iar acest blog este al nostru! Chiar daca eu ma ocup de blog, retete, poze, idei... el este cel care are grija de mine zi de zi!! Si acum am ocazia sa ii spun public: Multumesc!

Iar voua cum as putea sa va multumesc altfel decat cu un top 10 al celor mai apreciate retete de pe blog:

La multi ani, Retete gustoase si garnisite! Sa cresti mare!!

Va pup pe toti si va invit la tooort!

24 Response to "3 ani de Retete gustoase si garnisite"

  1. "La multi ani", garnisiti cu inspiratie in bucatarie!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alina! :*

    La multi ani si la cit mai multe retete delicioase... De-acum esti mari, in curind mergi la gradinita... he, hei... eu sint pe baricate si astept sa ma servesti cu o feliuta delicioasa de tort... Pupici !!!

    La multi ani! Cat mai multe retete gustoase si apetisante! Pup!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet Daniela! Daaa, o noua etapa :D
    Pai eu zic sa servesti tu ce-ti place cel mai mult de pe blog, cu mare drag !
    Pupici :*

    Danutza says:

    Multumesc mult Sara!! Pupici :*

    La multi ani blogului, iar tie, mamicii sale, iti doresc sa ai multe satisfactii de pe urma sa. Doamne-dumnezeule ce de retete ai pus aici! In sfarsit am descoperit si eu cum pot sa comentez la tine. Azi chiar n-am putut sa plec fara sa-ti ure tot ce e mai bun in lume. Of, doamne, cat am cotrobait! Bine ca am gasit. Te felicit pentru efortul pe care-l faci ca sa impartasesti retetele tale cu noi. Poti sa spui ca te relaxeaza, dar munca e foarte multa.
    Felicitari inca o data!
    Te imbratisez cu drag.

    Danutza says:

    Rita, iti multumesc din suflet pentru toate cuvintele frumoase! Faptul ca am intalnit oameni minunati in blogosfera, m-a facut sa-mi doresc sa fiu aici cat mai mult si sa ma simt bine indiferent de munca din spatele imaginilor.
    Te astept cu mult drag pe blogul meu, oricand! Eu sunt fascinata de talentul tau si intotdeauna te vizitez cu placere!

    Pupici si imbratisari! :*

    Stefy says:

    la multi ani retete gg!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Stefy! :*

    Nicole says:

    La multi ani Retetegg! La multi ani Dana! La cat mai multe retete gatite cu spor! Pupici

    Danutza says:

    Multumesc din suflet, sis! Pupici :*:*

    mariana says:

    Multumesc pentru retete,multumesc pentru"felia"de tort.LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!cu drag.

    La mulți ani, blogului tău! Realizări frumoase în continuare!

    Simona says:

    Multi ani inainte blogului tau, multi ani deliciosi si frumosi!!
    Pupici cu drag si.. spor la treaba!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Mariana! Pupici!

    Danutza says:

    Iti multumesc mult Alina! Te pup :*

    Danutza says:

    Multumesc mult Simo! Mult spor in toate si tie!
    Pupici :*

    La multi ani
    La cat mai multe retete delicioase in continuare :)

    Danutza says:

    Multumesc din suflet! Pup :*

    Cristina says:

    La multi ani!!!! <3 La cat mai multe realizari si satisfactii!

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina! Pupici :*

    La multi ani blogului tau Danutza iar tie mult spor la gatit si la cat mai multe delicioase.Cu siguranta tortul a fost delicios.Te pup si o seara frumoasa.

    Danutza says:

    Multumesc mult Camy! La multi ani si blogului tau :)
    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.