Creveti cu baby carrots si sos dulce-acrisor


Intotdeauna in weekend imi doresc sa mananc ceva usor, bun, gustos, care sa ma poarte cu gandul la mare si vacanta :)

Asa ca ideea unei retete care sa contina creveti si un sos sweet & sour este intotdeauna in topul preferintelor mele pentru weekend. Daca mai punem si ceva legume gustoase pe langa, e perfect! :)

Am folosit:
  • 500 g creveti (cozi de creveti), 250 g baby carrots, 1 ceapa rosie, 1 ardei gras, 1 varf lingurita verdeturi de Provence, oregano, 4 linguri sos de rosii, 1 lingurita otet, 1 lingurita zahar brun, sare, piper mozaic, 2 lingurite ulei de masline.
Am incins bine intr-o tigaie mare 2 lingurite de ulei de masline.

Am tocat julienne ceapa si ardeiul. Le-am pus in uleiul incins si am sotat 2-3 minute.

Am adaugat morcoveii (merge sa punem si morcovi normali taiati felii, dar eu ii ador pe astia mici).

Am mai sotat cateva minute, apoi am pus crevetii.

Am lasat 5 minute pe foc mediu de aceasta data, apoi am pus sosul de rosii, verdeturile si condimentele.

Am adaugat o lingurita de otet si una de zahar brun, pentru a obtine gustul dulce acrisor al sosului.

In aproximativ 8 minute totul este gata. Nu e nevoie sa tinem mai mult fiindca ne dorim crevetii suculenti, nu mici si uscati.

Am servit cu garnitura de orez & curry. Sunt foarte ok si langa noodles, cus-cus sau orez cu legume.


Pofta buna si weekend excelent sa aveti!

6 Response to "Creveti cu baby carrots si sos dulce-acrisor"

  1. Simona says:

    Tare buna trebuie sa fie combinatia asta!
    Pup

    O portie si pentru mine! Delicioasa combinatia!

    Danutza says:

    Merci Simo! Mi-a placut foarte mult, desi de obicei prefer crevetii cu fructe, dar si cu morcovei sunt tare buni :)

    Pupici :*

    Danutza says:

    Teo, cu mare drag! Pupici :*

    Haplea says:

    Mmmm yumyyy!!Ce bun!

    Danutza says:

    Multumesc mult ;)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.