Iepure cacciatore


Nu mai mancasem iepure de cand eram copil, asa ca atunci cand am gasit iepure la Auchan am luat fara sa stau pe ganduri.

M-am gandit ca daca este prima data cand gatesc eu iepure sa o fac intr-un mod cat mai savuros ... asa ca ideea de iepure cacciatore a venit la fix. Am gasit reteta de pui cacciatore si am aplicat aceeasi metoda la carnea de iepure. 

Nu e greu de pregatit si e super gustoasa, mai ales ca e foarte frageda carnea de iepure. Seamana foarte mult la gust cu puiul asa ca va recomand sa o incercati fara teama, cu siguranta o veti savura cu mare placere :)

Am folosit:
  • 4 bucati de iepure (eu am avut pulpe), 2 cepe, 1 morcov, 2 ardei, 4-5 catei de usturoi, 350 ml vin alb, 1 legatura patrunjel, 3-4 linguri de faina, sare, piper, busuioc, oregano, 300 gr rosii + suc de rosii.
Bucatile de iepure le-am spalat bine, le-am uscat cu un servet apoi le-am condimentat cu sare si piper. Le-am trecut prin faina si le-am pus la prajit in putin ulei.

Le-am rumenit bine pe ambele parti, apoi le-am scos pe o farfurie.

Intr-o cratita am incins 2-3 linguri de ulei, am adaugat ceapa tocata, morcovul dat pe razatoare si ardeiul taiat cubulete. Le-am lasat cateva minute pe foc mic sa se caleasca, apoi am adaugat usturoiul taiat felii fine, sare, piper, busuioc si oregano.

Am pus si bucatile de iepure, apoi vinul.

Am lasat sa fiarba aproximativ 40-50 de minute, dupa care am adaugat rosiile+sucul de rosii.

Am pus si patrunjelul si am mai lasat 15-20 de minute.

Am servit iepurele cu mult sos si mamaliguta calda.

Este super delicios si aromat! Pofta buna!

11 Response to "Iepure cacciatore"

  1. adina says:

    n-am mancat niciodata iepure dar imaginile arata suuuper

    Imi place mincarica ta... pentru mine portie dubla, da ?! Pupici si o saptamina minunata !

    Danutza says:

    Adina, gustul e la fel de super ca imaginile. E adevarat ca prima data te gandesti .. hmmm..iepure ...dar apoi cand gusti nu-ti mai pasa de nimic :))

    Danutza says:

    Daniela, cu mare drag pentru tine pun o portie dubla ;) Pupici si saptamana frumoasa (pe aici a venit frigul)!

    Nu am mancat iepuras de mult timp,asa ca servesc de la tine o portie.Te pup!

    Danutza says:

    Te invit cu drag la masa! Pup!

    Adnia says:

    fantastica reteta! te pup1

    Haplea says:

    Arata foarte bine!Like!

    Danutza says:

    Multumesc mult ;)

    Anonim says:

    Ador carnita de iepure !!!!! ;) Grozav preparat ai aici !!

    Danutza says:

    Merci mult Adina :*:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.