Tiramisu cu mure


Astazi vin cu un desert delicios, fin, aromat, racoros, de sezon: tiramisu cu mure!

O reteta simpla si rapida, usoara dar mai ales delicioasa:) Cu mure proaspete culese chiar de  noi de pe dealurile insorite :) Si cu o crema fina si savuroasa.

Daca v-am convins, poftiti la desert!!

Am folosit:
  • 1 pachet mare de piscoturi, 250 g mascarpone, 200 ml frisca, 200 ml zeama de compot de visine, 200 g mure, 200 g zahar, 1 zahar vanilat, 1 esenta vanilie.
Am mixat bine frisca impreuna cu zaharul si z vanilat.

Am adaugat mascarpone, esenta de vanilie si am continuat sa mixez pana la omogenizare.

Piscoturile le-am insiropat in compot de visine. Nu trebuie sa le insiropam prea mult, doar le trecem rapid prin compot.

Le-am asezat pe un suport de lemn (merge si platou dar eu n-am nici unul dreptunghiular :D ).

Peste primul strat de piscoturi am pus jumatate din crema, apoi murele. Am oprit cateva pt decor.

Am pus al doilea strat de piscoturi, crema pe care am intins-o cu un cutit si pe margine si am decorat cu mure si visine din compot.

Am pus la rece peste noapte si am servit a doua zi ... o minunatie de prajitura :)

Pofta buna si gatiti cu spor!

13 Response to "Tiramisu cu mure"

  1. Delicios, imi place varianta ta cu mure.

    Stefy says:

    un desert minunat!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Alexandrina! PUP:*

    Danutza says:

    Merci Stefy! Pup:*

    Vaaaai,ma omori incet da'sigur cu bunatatea asta!Pup cu drag!

    Danutza says:

    Te servesc cu mare drag :) Pupici :*

    Imi plac murele , deci este delicios!

    Danutza says:

    Multu mult Andreea! pup:*

    Simona says:

    Ce poate fi mai delicios?! Minunat arata!

    Danutza says:

    Multumesc mult Simo! Pup :*

    Anonim says:

    Buna ziua! Pot folosi si mure congelate?

    alexandra says:

    Buna ziua! Pot folosi si mure congelate?

    Danutza says:

    Desigur! Trebuie doar sa le decongelezi si sa le scurgi bine inainte sa le pui in prajitura.

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.