Salata de orez cu ton


Salata de ton este una din preferatele mele si intotdeauna o idee buna cand n-am chef sa gatesc ceva complicat.

De aceasta data am vrut sa incerc ceva nou, o combinatie inedita pentru noi, cea de ton si orez. A rezultat o salata gustoasa si consistenta, cu doar cateva ingrediente.

Este foarte usor de preparat, asa ca trebuie neaparat sa o incercati si voi!

Portii: 2
Timp de preparare: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 200 g orez, 2 conserve ton maruntit sau bucati, 1 ardei kapia rosu, 1 conserva boabe de porumb, 10-15 masline, 2 fire ceapa verde, patrunjel, sare de mare, piper, 1 lamaie.
Orezul se fierbe in multa apa cu putina sare. Se clateste bine cu apa rece si se pune intr-un bol. (Eu l-am fiert aprox. 15-17 min).

Conservele de ton se scurg de excesul de ulei si se pun in bol peste orez.

Se taie ceapa verde, ardeiul kapia si se toaca marunt patrunjelul. Se pun in bol peste orez si ton.

Se adauga porumbul, maslinele si se condimenteaza cu sare si piper. Se stropesc toate cu zeama de lamaie. (Daca aveti ton in suc propriu este posibil sa fie nevoie de cateva picaturi de ulei in salata)

Se amesteca usor de cateva ori, se pune salata in boluri individuale si se serveste. Se pot pune deasupra si cativa fulgi de chilli, daca va place usor picanta.
Pofta buna si gatiti cu spor!

0 Response to "Salata de orez cu ton"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.