Cartofi copti cu crema de branza si somon


Un aperitiv delicios, o idee excelenta pentru o masa festiva! Cu siguranta musafirii vor aprecia acesti cartofi copti cu crema fina de branza si somon afumat, fiindca nu sunt doar deliciosi ci si foarte aspectuosi!

Eu ii trec pe lista mea pt masa de Revelion, mai ales ca nu necesita mare efort si pot sa mai pregatesc si alte bunatati gustoase alaturi de ei.

Am folosit:
  • 6 cartofi (medii), 300 g branza dulce sau crema de branza, 150 g somon afumat, 100 g masline, sare, piper alb, marar, lamaie, 2 lingurite ulei de masline.

Cartofii bine spalati i-am pus in folie de aluminiu timp de aprox 1 ora in cuptor.

Intre timp am amestecat branza cu putina zeama de lamaie, sare si piper alb. Se poate adauga in amestec si putin somon taiat marunt. Eu am preferat sa il pun doar deasupra.

Am scos cartofii din cuptor, i-am taiat pe jumatate si am scobit putin miezul. I-am uns cu putin ulei de masline.

In locul gol ramas am pus crema de branza.

Am decorat cu fasii de somon afumat, masline, felii mici de lamaie si marar.

I-am servit cu maree pofta :) Si sunt sigura ca si voi la fel o sa faceti :)


Weekend frumos si gatiti cu spor!!

16 Response to "Cartofi copti cu crema de branza si somon"

  1. Delicios, am si eu un pachetel de somon afumat si cred ca ma dau la el, dar miine... Pupici si week-end placut !

    Danutza says:

    Pai daca tot il ai in casa, merita sa incerci! Mie mi-a placut mult combinatia :)

    Pupici si weekend frumos :*

    Asa o prezentare nu ma poate lasa indiferenta !!! :)
    Tocmai buna reteta sa o incerc in weekend, multumim!

    Danutza says:

    Cu mare placere! E ideala pt un rasfat de weekend :)

    Cartofii copti sunt deliciosi,de restul nu mai spun!Pup!

    Danutza says:

    Multumesc draga mea :* Pupici!!

    Cristina says:

    Fix pe fustul meu!!! LIKE!!!!!!

    Danutza says:

    :D

    Unknown says:

    Cred ca sunt cu adevarat deliciosi, imi place tare mult combinatia asta! pup

    Danutza says:

    Daa, chiar sunt super buni :) Pup :*

    Waw ce bine arata,trebuie sa fie tare gustosi!!

    Danutza says:

    Multumesc mult Lulu :*

    Simona says:

    Tare bune.. Fur si eu un cartof!!

    Danutza says:

    Simo, chiar si 2 cartofi, ca nu ma supar ;) Pup:*

    Anonim says:

    Hmmmmm , interesanta combinatie !!

    Danutza says:

    Multumesc :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.