Salata aperitiv - Caprese


Cea mai simpla reteta de salata aperitiv este salata caprese. Este nu doar rapida, simpla si usoara, ci si foarte gustoasa. Numai buna la micul dejun sau in deschiderea unei mese.

Eu am preferat-o de Paste, alaturi de alte aperitive si platouri festive. Se poate aseza pe farfurie cat mai apetisant, poate sa fie insotita si de masline (ca in cazul nostru).

Am folosit:
  • 200 g mozzarella fresca - Delaco, 3 rosii, oregano, ulei de masline, sare de mare, 2 frunze de salata verde pentru decor, masline marinate (optional).
Am asezat frunzele de salata verde, spalate si scurse, pe o farfurie.

Pe ele am inceput sa asez felii de mozarella si de rosii, de jur imprejurul farfuriei.

In mijloc am pus maslinele.

Peste mozzarella si rosii am pus oregano, sare de mare si putin ulei de masline.

Pofta buna!

2 Response to "Salata aperitiv - Caprese"

  1. J'adore les salades et celle ci me plait beaucoup!
    bisous

    Danutza says:

    Merci Beth! Je les adore aussi. Bisous :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.