Retete pentru Craciun/ Revelion


By http://retetegg.blogspot.com/
De maine in 2 saptamani este Craciunul, iar mai apoi Revelionul asa ca am inceput sa ma gandesc deja ce sa pregatesc bun pt sarbatori.

Ca sa-mi fie mai usor sa aleg, dar ca sa vin si in ajutorul vostru, am alcatuit o lista cu preparate specifice pt sarbatori. Contine aperitive, feluri principale, ciorbe, preparate traditionale din porc si dulciuri.

Lista detaliata o gasiti in stanga sus pe blog, e plina de bunatati si sper sa va fie la fel de utila cum imi este si mie:)

Eu sper ca anul acesta sa reusesc sa mai fac si alte preparate in afara de ce e prin lista si ma voi inspira din blogosfera.

Maine am sa va arat cateva forme noi, achizitionate special pt sarbatori, forme cu ajutorul carora am sa pregatesc o multime de bunatati.

Weekend frumos!!!

9 Response to "Retete pentru Craciun/ Revelion"

  1. super ai imaginaatie :)

    Danutza says:

    Multumesc Ella! Mi-ar placea sa am mai mult talent:))

    Cristina says:

    Eu astept revelionul, vreau sa vina noul an!

    Danutza says:

    Cristina, la mine noul an e mereu motiv de speranta, intotdeauna imi propun sa fie mai bun:) Pup!

    M-am uitat prin lista ta si ma intrebam ce o sa mancam mai intai:)

    Danutza says:

    Teo, eu am inceput de azi sa testez biscuiti pt sarbatori:) La mancaruri ma mai gandesc, dar mergem pe traditional in principiu:)

    Imi place omul de zapada, mi-am notat ideea. Salutari!

    Danutza says:

    Multumesc! La mine a fost o idee rapida, ma gandeam ce sa fac sa nu-mi mai arate salata iar ca o simpla mamaliga si am improvizat cu ce aveam:)) O saptamana frumoasa!

    Anonim says:

    buna

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.