Prajitura cu piersici, cocos si inghetata


E weekend, e cald, pentru unii e chiar concediu :), asa ca nimic nu merge mai bine decat o prajitura pufoasa cu piersici aromate, cocos si inghetata ca topping!

Se face usor, arata bine si e delicioasa! Nu are nevoie de prea multe laude caci pozele spun totul, e prajitura mea favorita in aceasta vara :D

Am folosit:
  • 6 oua, 6 linguri de zahar, 4 linguri de ulei, 2 linguri nuca de cocos, 6-7 linguri faina, 1/2 plic praf de copt, 1 esenta de vanilie, 1 zahar vanilat, un praf de sare, 4 piersici, inghetata.
Separam albusurile de galbenusuri. Batem mai intai albusurile spuma cu un praf de sare, apoi adaugam zaharul si zaharul vanilat si mixam pana obtinem o bezea tare.

Adaugam pe rand galbenusurile si mixam in continuare. Apoi punem uleiul, esenta, treptat faina, praful de copt si cocosul.

Compozitia nu trebuie sa fie foarte consistenta, ci trebuie sa curga usor din bol.

Taiem 2 piersici in cuburi mici si le pudram cu faina. Le adaugam la final in bolul cu aluat si amestecam usor cu o spatula.

Punem amestecul intr-o tava rotunda tapetata cu hartie de copt.

Coacem la foc mic, in cuptorul preincalzit, timp de 30 de minute.

Scoatem prajitura din tava si o lasam sa se raceasca, apoi ornam cu felii de piersica si inghetata de vanilie cu diverse topping-uri.

Daca va place prajitura simpla se poate pudra doar cu zahar. Este la fel de buna :)


Va urez pofta buna, spor la gatit si vacanta placuta!

12 Response to "Prajitura cu piersici, cocos si inghetata"

  1. Ce pufoasa este !! Merge de minune cu inghetata

    mmmmm,ce pufosenie am gasit aici!!! pup Danutza si ore placute in continuare!!

    Danutza says:

    Andreea, eu cand n-am chef sa fac vreo crema la prajituri, le pun repede niste inghetata deasupra si merge de minune :) He he :)

    Pup :*

    Danutza says:

    Multumesc Lubita! Pupici :*

    Cristina says:

    O felie chiar as vrea!

    Danutza says:

    Pup Cristina :*

    Stefy says:

    vin si eu la o bucatica de prajitura! ca arata prea bine ca sa nu-mi fie pofta!!

    Danutza says:

    Te astept cu drag! Pup :*

    Cristina says:

    Un mare like!

    Danutza says:

    Multumesc mult! Pup :*

    Aceasta prajitura are toate ingredientele pentru a fi delicioasa. Este pe placul meu. ;)

    Danutza says:

    Simona, e asa de simpla si de usoara, cred ca tocmai d-asta e asa buna :) In general prajiturile simple imi ies cel mai bine, cand ma complic sa fac ceva spectaculos nu-mi iese :P

    Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.