Prajitura cu branza dulce si stafide


Astazi ne rasfatam cu ceva bun, bunut: prajitura cu branza dulce si stafide.

Este o prajitura foarte pufoasa si frageda, cu mijlocul cremos, usor de pregatit si foarte rapida.

Merge de minune la cafeaua de dimi, langa ceaiul aromat de la ora 5 sau langa o canita cu lapte si miere seara. Ce sa mai, e mega buuuna :)

Am folosit:
  • Pt aluat: 250 g margarina, 250 g zahar pudra vanilat, 2 oua, 600 g faina, 1 plic praf de copt, esenta de lamaie, un praf de sare;
  • Pt umplutura: 800 g branza proaspata nesarata, 2 oua, 1/2 lingurita coaja lamaie, 1/2 lingurita esenta lamaie, 1 zahar vanilat, 150 g zahar, 130 g stafide.
Intr-un bol am pus margarina si am amestecat-o bine cu 200 g zahar pudra. Am pus apoi ouale, esenta de lamaie, praful de copt si cel de sare, apoi faina treptat pana am obtinut un aluat omogen dar nu foarte tare.

Am pus aluatul in folie alimentara si l-am lasat in frigider 20 de minute.

Am pus intr-un bol branza, ouale, zaharul, 1/2 lingurita coaja lamaie, 1/2 lingurita esenta lamaie, 1 zahar vanilat si am omogenizat bine. 

Am adaugat stafidele si am mai amestecat inca o data.

Am pregatit o tava pe care am uns-o cu putina margarina.

Am impartit aluatul in 2 bucati si le-am intins pe masa infainata. Foaia de aluat nu trebuie sa fie chiar subtire, ca la placinta, ci mai groasa.

Am pus prima foaie in tava si am taiat surplusul de pe margini.

Am pus umplutura de branza si stafide si deasupra cealalta foaie de aluat. Nu uitati sa intepati din loc in loc, cu o furculita, atat prima foaie cat si pe a doua.

Am pus prajitura in cuptorul preincalzit la foc mic 40-45 de minute.

Dupa ce am scos-o din cuptor am lasat-o sa se raceasca 10 minute, apoi am pudrat-o cu zahar si am portionat-o.
Umplutura poate sa difere in functie de preferinte.

Este super buna, foarte frageda, economica si usor de preparat! 

Pofta buna si gatiti cu spor!

12 Response to "Prajitura cu branza dulce si stafide"

  1. Wouw!!!! quelle délice, je veut une petite part il a l'air délicieux!

    Bisous

    mirela says:

    vai,vai,vaiii,ce pofta mi-ai facut!!!pupp!

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Avec plaisir une part pour toi :)

    Bisous!

    Danutza says:

    Mirela, te invit cu drag sa servim impreuna :) Pupici :*

    absolutamente delicioso! me gusta tu blog y me quedo por aqui, bicos

    Danutza says:

    Muchas gracias Vivi!! :*

    Simona says:

    Tare mult ne place si noua!

    Danutza says:

    Simo, si la noi placinta si prajitura cu branza sunt la mare cautare :) Pup:*

    Foarte buna prajitura cu branza!

    Danutza says:

    Merci mult Alina! Pup :*

    Exact ca placinta facuta de mami a mea... delicioasa...
    La multi ani si-un 8 Martie cit mai minunat !

    Danutza says:

    Daniela, ma bucur ca ti-a amintit de mamica ta :)

    La multi ani si cat mai multe bucurii din partea printesei tale! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.