Friptura de porc cu parmezan & cartofi copti



O reteta simpla si foarte gustoasa, de friptura de porc cu mult parmezan, alaturi de niste cartofi copti, este tot ce va trebuie pentru masa de pranz. 

Eu am facut friptura de cuptor, alaturi de cateva rosii, o cescuta de vin alb si condimente aromate, iar ca garnitura am ales cartofii copti. 

Am servit cu salata de spanac & rosii cherry pe care v-am prezentat-o zilele trecute. Este combinatia ideala!

Am folosit (2 portii):
  • 500 g pulpa de porc, 100 g parmezan ras, 2 rosii, 50 ml vin alb, 50 ml apa, sare, piper, oregano, busuioc, boia dulce, 4 cartofi, 2-3 linguri ulei de masline.
Carnea de porc am portionat-o in felii de grosime potrivita, am asezat-o in tava si am pus peste ea condimente.

Am adaugat apa si am pus tava la cuptor la foc mediu.

Dupa 25-30 de minute, cand apa s-a evaporat usor, am pus vinul si rosiile taiate felii.

Am lasat inca 25 de minute in cuptor, apoi am oprit focul, am pus parmezanul pe fiecare felie de carne si am inchis usa cuptorului.

Am mai lasat 3-4 minute in cuptorul stins.

Am asezat friptura pe farfurii alaturi de 4 jumatati de cartofi copti, condimentati cu sare, oregano si boia, stropiti cu putin ulei de masline inainte de a intra la cuptor.

Se poate pune parmezanul si direct pe friptura, in farfurie, insa mie imi place usor topit pe felia de carne.

Am servit cu salata de spanac!

Pofta buna si weekend frumos!

2 Response to "Friptura de porc cu parmezan & cartofi copti"

  1. Eu ma dau la cartofi, tie iti las carnita... Buna, buna papita ta... Pupici *

    Danutza says:

    He he, pai sa stii ca si eu tot la cartofi poftesc mai tare decat la carnita :)

    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.