Saratele cu mac si susan



Saratele fragede si gustoase, cu mac si susan, special pentru voi intr-o zi friguroasa de noiembrie. 

Stiu ca par mai migaloase, insa merita din plin sa le faceti, mai ales in perioada sarbatorilor, fiindca ies foarte multe si aveti cateva zile de rontait. Sunt ideale si pentru cei mici si pofticiosi care cer mereu cate ceva.

Am folosit:
  • 250 g margarina la pachet, 2 lingurite de sare, 2 oua, 100 ml lapte (dulce sau acru), 700 g faina, 1 praf de copt, 2 lingurite otet, susan, mac.
Intr-un bol mare punem faina si margarina taiata cubulete. Margarina trebuie tinuta 1 ora inainte la temperatura camerei.

Amestecam cu mana pana obtinem un aluat nisipos. Adaugam sarea, ouale, laptele si apoi praful de copt stins cu otet.

Framantam aluatul timp de cateva minute, apoi il punem intr-o folie de plastic la frigider. Il lasam aprox. 20-30 de min.

Pe masa de lucru punem faina si o intindem uniform. Luam bucati potrivite din aluat si le intindem cu un sucitor.

Taiem aluatul in ce forme dorim, eu am folosit o forma de biscuiti si am facut pestisori.

Am uns pestisorii cu o pensula cu apa (sau galbenus de ou daca doriti) si am pus deasupra susan si mac.

I-am asezat pe hartie de copt in tava si i-am pus la cuptorul preincalzit, la foc mic, 15-20 de minute.

Sunt niste saratele excelente atat calde cat si reci. 

                                                Sunt foarte fragede si gustoase!

11 Response to "Saratele cu mac si susan"

  1. M-am prezentat la mincat saratele pestisori... hmmm... deliciosi... Pupici !

    Danutza says:

    Bine ai venit Daniela! Serveste pestisori! Pupici:*

    Mari says:

    Si eu vreau sa rontai ceva!

    Danutza says:

    Cu mare drag Mari! :*

    Haplea says:

    Ce mult ne plac saratelele!!!

    Danutza says:

    Si eu as rontai mereu! Multumesc!

    Minunate saratele,dar berea??unde este berea??

    Danutza says:

    Am uitat de bere :( Data viitoare iau intai berea :D

    Simona says:

    Bune si cu mac si cu susan.. si mai ales c-o bere langa :)

    Danutza says:

    Merci mult Simo :*

    Saratele nu refuz niciodata pentru ca imi plac mult...

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.