8 Response to "Retete cu vinete"

  1. Imi plac vinetele,in special sub forma de salate!Au un gust desavarsit!

    Ioana V. says:

    personal, ador vinetele. Multumim de inspiratie! pupici

    Simona says:

    Faine retete! Fur si eu cateva :0
    Pupici

    Adnia says:

    sunt maaare iubitoare de vinete, asa ca postarea asta vine la fix!

    Danutza says:

    Teo, chiar maine am in plan o salata de vinete cu maioneza :)

    Danutza says:

    Alinutza, cu mare drag! Pupici!

    Danutza says:

    Multu mult Simona! Pup!

    Danutza says:

    Adnia, m-am gandit ca e sezonul lor si am vrut sa le adun intr-o singura lista sa ma inspir mai usor :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.