Retete pentru masa de Paste

By http://retetegg.blogspot.ro/

Ne-am apropiat tot mai mult de sarbatoarea Pastelui iar eu nu am reusit sa fac o lista cu retete care sa va inspire pentru masa din acest an, asa ca astazi vin cu propunerile mele pentru o masa gustoasa si incarcata.

M-am gandit sa le structuram cumva, ca sa fie mult mai usoare alegerile voastre, asa ca vom avea categoria de aperitive, fel principal, desert.

De la bun inceput trebuie sa va spun ca retetele propuse de mine nu sunt neaparat pe gustul tuturor, pentru ca nu sunt doar traditionale. Mie imi place sa am pe masa de sarbatoare exact acele preparate care-mi plac cel mai mult, fie ca sunt ele traditionale sau nu.

Evident de pe masa de Paste nu lipsesc ouale rosii (sau de alte culori), drobul, cozonacul, pasca sau sarmalele, insa isi gasesc loc si alte preparate care ne plac la fel de mult.
Asadar, sa vedem parada retetelor gustoase si garnisite, pentru masa de Paste :)

Aperitive


Feluri principale


Garnituri si salate
 



Deserturi  



Va doresc mult spor la pregatiri si sarbatori frumoase si linistite!


4 Response to "Retete pentru masa de Paste"

  1. Simona says:

    Ce de bunatati....

    Danutza says:

    Simo, abia astept sa le degust pe unele din nou anul acesta :D
    Pup:*

    Anonim says:

    foarte bune toate

    Danutza says:

    Multumesc! Spor la bucatarit! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.