Mini pizza cu aluat de foietaj


Weekend-urile sunt cea mai placuta parte a saptamanii, fiindca ne relaxam, lenevim si rontaim bunatati :) 

Reteta de mini pizza cu aluat de foietaj e ideala pentru weekend fiindca nu trebuie sa stam prea mult prin bucatarie. Fie ca vrem doar o gustare, fie ca le servim la cina langa o salata de legume, rondelele de pizza sunt alegerea perfecta. Merg si reincalzite la microunde, asa ca puteti face mai multe sa va ramana si pentru dimineata. ;)

Am mai facut reteta de mini pizza si acum cativa ani. De aceasta data am pus mai multa umplutura si au iesit si mai bune! Langa ele am servit o salata fresh cu salata verde, rosii cherry, ridichi, ardei.

Portii: 4
Timp de preparare:
10 min
Timp de coacere: 15 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 1 foaie aluat foietaj (400 g), 150 g cascaval, 150 g pastrama afumata (sau sunca presata), 4-5 linguri sos de rosii, 2 linguri ketchup de casa picant, oregano, sare, piper.
Am cumparat un pachet de foietaj congelat de 800 de g si am folosit doar 1 foaie (400 g). Am lasat-o la temperatura camerei pana s-a decongelat.

Am intins-o pe masa si am mai presat-o putin cu sucitorul.

Am amestecat sosul de rosii cu ketchup -ul de casa picant, oregano, sare si piper. L-am intins peste toata foaia de aluat.

Am pus apoi pastrama afumata, taiata marunt si cascavalul ras. Incercati sa le distribuiti uniform pe tot aluatul.

Am rulat usor aluatul si la final am presat putin. 

Pentru a taia rondele am folosit un cutit cu lama lata. Nu va temeti daca nu ies toate perfecte, caci se mai pot aranja si in tava.

Am tapetat o tava cu hartie de copt si am pus rondelele, lasand spatiu intre fiecare sa nu se uneasca la copt. 

Le-am copt 15 minute la foc mic, in cuptorul preincalzit.

Le-am scos cu o spatula pe farfurie si le-am servit cu salata.

Sunt bune calde, dar daca s-au racit le puteti reincalzi la cuptor si improspata cu putin cascaval deasupra.

Ca umplutura puteti alege si alte ingrediente, spre exemplu ciuperci, masline si orice alte ingrediente preferati pe pizza de obicei.

PS: Daca aveti un aluat de 800 g puteti face portie dubla de mini pizza, puteti face niste strudele cu mere din cealalta foaie, asa cum am facut eu, sau il puteti pastra congelat pentru data viitoare. De obicei cele 2 foi de aluat sunt impachetate separat, asa ca nu e nevoie de le decongelati simultan.
 

Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Mini pizza cu aluat de foietaj"

  1. Merișor says:

    Tare de efect sunt mini pizzele astea!

    Danutza says:

    Daaaa! Si imi place ca se fac usor, mai putina munca decat la pizza clasica :P Desi, parca tot as manca acum si-o pizza :P

    Pupici :*

    Cristina says:

    Simplu, rapid si bun! Ce iti poti dori mai mult?

    Danutza says:

    Cristina, doar o bere langa ele si nimic mai mult :P

    Te pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.