Limonada cu menta

By http://retetegg.blogspot.ro/

In zilele calduroase de vara o limonada cu menta este alegerea perfecta! O bautura racoritoare, dulce acrisoara si usor mentolata este pe placul oricui intr-o dupa-amiaza calda de vara.

Eu nu sunt iubitoare a mentei, o consum rar si de obicei in ceaiuri, dar in limonada se potriveste la fix. Am adus menta proaspata de la tara si am vrut neaparat sa o incerc intr-o bautura racoritoare. Iar limonada a fost prima alegere :)

Portii: 4
Timp de preparare: 10 min
Dificultate: usor
 
Am folosit:
  • 3 lamai mari, 3-4 linguri miere, apa plata sau minerala, frunze menta, gheata (optional)
Intr-o carafa punem 4 pahare de apa si adaugam peste ele sucul si pulpa de la 3 lamai, 3-4 linguri de miere si o mana de frunze de menta. Amestecam bine pana se topeste mierea.

Eu am folosit apa plata, rece. Daca aveti apa la temperatura camerei puteti pune cateva cuburi de gheata in limonada.

Enjoy!

0 Response to "Limonada cu menta"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.