Cheesecake cu jeleu si fructe


La multi ani! Mosul Nicolae mi-a lasat un cheesecake delicios cu fructe pentru voi, fiindca ati fost cuminti tot anul :) 

Mosul nu prea are timp sa stea prin bucatarie, asa ca a pregatit un cheesecake simplu, fara coacere si i-a pus topping de jeleu si fructe. Este un desert de nerefuzat si de pus pe lista pentru sarbatori ;) Are blat crocant de biscuiti, mijloc fin si cremos de branza, iar ca topping un jeleu dulce-acrisor de portocale, rodie si kiwi. 

Portii: 8-10
Timp de preparare: 30 min
Timp de racire: 1-2 h
Dificultate: medie

Am folosit:
  • 250 g biscuiti crocanti, 150 g unt, 500 g branza dulce cremoasa, 250 ml frisca, 100 g zahar pudra, 500 ml suc de portocale, 1 plic budinca vanilie, 1/2 esenta vanilie, 1-2 kiwi, 1 rodie
Biscuitii se maruntesc in robot si se amesteca intr-un bol cu untul topit. 

Se tapeteaza o tava cu folie si se aseaza in ea biscuitii. Presati cu o lingura sa ii uniformizati. 

Se pune tava in frigider, timp in care pregatim crema si toppingul.

Branza cremoasa se amesteca usor cu zaharul pudra, esenta si frisca bine batuta. Se aseaza peste crusta de biscuiti si se pune din nou prajitura la frigider.

Intr-un vas, pe foc mic, se pun 400 ml suc de portocale si se lasa pana incepe sa fiarba. Plicul de budinca se amesteca intr-un bol cu 100 ml suc si optional 2-3 lingurite zahar. Se pune in vas peste sucul fierbinte si se omogenizeaza cu un tel pana obtinem un jeleu.

Se lasa 5-6 minute sa se raceasca si cand e caldut se pune peste prajitura din tava. Se intinde bine jeleul si se pune prajitura la frigider 1-2 ore, cel putin. Eu am lasat-o peste noapte fiindca nu m-am grabit.

Se scoate prajitura din tava, se indeparteaza folia si se decoreaza dupa preferinta cu fructe. Eu am ales kiwi si rodie, pentru contrast.

Pofta buna si spor la bucatarit!

0 Response to "Cheesecake cu jeleu si fructe"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.