Salata de fasole verde cu pui



Vara mancam mai multe salate, nu neaparat de verdeturi ...ci combinate...cruditati, chiar si ceva carnita pentru cei care nu tin la silueta asa de tare :)

O salata de fasole verde cu pui afumat, cruditati si verdeata este o alegere ideala pentru cina sau pranz, se face repejor si e tareee gustoasa!

Am folosit:
  • 1 borcan mare (800 g) de fasole verde, 2 copanele afumate de pui (merge si piept de pui afumat), 2 morcovi, 1 ceapa, 1 ardei kapia rosu, 1 lamaie, patrunjel verde, ulei de masline, sare, piper, cateva seminte de in sau susan.
Fasolea verde am pus-o intr-o sita si am lasat-o pana s-a scurs lichidul.

Intre timp am taiat carnea de pui, ardeiul, ceapa, am dat pe razatoare morcovii.

Am tocat patrunjelul si am stors zeama de la 1/2 lamaie.

Intr-un bol am pus fasolea si restul ingredientelor, am adaugat patrunjelul, zeama de lamaie, ulei, sare si piper.

Am amestecat de cateva ori, am adaugat seminte de in apoi am pus in boluri mai mici si am servit.

Pofta buna!

16 Response to "Salata de fasole verde cu pui"

  1. Cristina says:

    o salata este perfecta la orice ora din zi, iar a ta este apetisanta.

    Danutza says:

    Merci mult Cristina! :*

    Maria says:

    O salata usoara, gustoasa si sanatoasa!!!Pupici

    Danutza says:

    Asa-i Maria:) Multumesc!

    Pupici!:*

    Simona says:

    Nu refuz o portie de salata.. si-un pahar de bere :)
    Pupici

    Danutza says:

    Aoleu, berea asta-i asa de bunaaa...iti dau portie dubla de salata si pastrez eu berea:))

    Pupici :*

    Adnia says:

    n-am mai mancat de mult, ar fi cazul sa prepar si eu!

    Danutza says:

    Mult spor si pofta! :)

    Eu servesc o portie mica de la tine, ca piept sau copanele afumate, nu am de unde sa iau... Imi place salatica ta, imi face cu ochiul... yamiii.-.. Pupici !

    Danutza says:

    Multumesc, draga mea! Te servesc cu mare drag :* Pupici!

    Simona says:

    Daca timpul iti permite, te asteapta o leapsa pe blogul meu. Pup

    Este foarte buna,mai ales daca ai si o bere rece alaturi.
    Te pup!

    Unknown says:

    O mancare gustoasa si sanatoasa. Arata foarte bine, pupicei!

    Danutza says:

    Simona, imi fac eu timp :) Pup!

    Danutza says:

    Asa-i Mihaela, cea mai buna e cu o bere alaturi :))Pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Poliana! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.