Cannelloni cu branza, verdeturi si sos de rosii


Sunt o mare iubitoare de paste, cam orice fel de paste in orice combinatii. In mod special ador cannelloni fie cu sos bolognese si bechamel, fie in alte combinatii cum este cea de astazi, cu branza, verdeturi si sos de rosii.

De fapt, varianta cu branza, verdeturi si sos de rosii este una mult mai simpla si mai light. Este chiar si mai ieftina:)

In schimb, este extrem de gustoasa si de cremoasa, eu personal o prefer mai mult pe aceasta, fiindca o pot alege si la cina fara sa-mi fac probleme ca e 'grea' pentru stomac :)

Am facut reteta fara sa ma inspir de undeva si am folosit ca ingrediente pentru ea exact ce-mi place mie si ce am considerat ca se potriveste mai bine ca gust.

Am folosit:
  • 1 cutie cannelloni (22 bucati), 500 g branza feta, 500 ml iaurt de baut, 350 ml suc de rosii, 1 legatura ceapa verde (4-5 fire), 1 legatura marar, 1 leg. patrunjel, 1 ou, sare, piper alb, 1 lingurita boia dulce, cateva linguri ulei de masline.

Branza feta am asezat-o intr-un bol si am maruntit-o bine cu o furculita.

Am adaugat ceapa verde taiata marunt si jumatate din fiecare legatura de verdeata. Apoi 350 ml iaurt de baut, 1 ou, sare, piper alb si boia dulce.

Am omogenizat bine amestecul si cu un posh (sau o punga taiata la un colt) am umplut fiecare tub de cannelloni.

Am uns o tava cu ulei de masline.

Am asezat in tava pastele umplute cu crema de branza, am pus deasupra sucul de rosii, iaurtul ramas si verdeata.

Am pus tava la cuptor la foc mediu timp de 30 de minute.

Eu nu am avut rabdare si le-am servit fierbinti, alaturi de un pahar de vin alb! 

Sunt super delicioase, cremoase, savuroase! Le-as putea lauda pana maine atat sunt de bune :))

Pofta buna si gatiti cu spor!

5 Response to "Cannelloni cu branza, verdeturi si sos de rosii"

  1. Daca e cu brinzica si verdeturi, vreau si eu o portie mica... Stii ca n-am facut niciodata, desi pastele nu lipsesc de pe masa noastra. Pupici si o seara placuta !

    Danutza says:

    Mie imi plac foarte tare pastele si le tot incerc in diverse combinatii :)

    Pupici si te astept la masa :*

    Unknown says:

    Imi plac grozav de mult!!

    Bv , bv Danutza !
    Bun si cannelloni , dar bucuria mea cea mai mare este ca vei fi in casa mea , cu fiecare postare minunata (am reusit sa ma abonez , in sfarsit) .

    Danutza says:

    Draga mea, ma bucur mult ca te-ai abonat! Si iti multumesc ca mi-ai atras atentia catre acest aspect, sa instalez acel buton ;)
    Eu la partea tehnica a blogului nu prea ma pricep, dar am cautat pe acolo si l-am pus pana la urma :))

    Te pup cu drag si abia astept sa-ti impartasesc noi retete :*:*:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.