Profiterol

By http://retetegg.blogspot.ro

Pentru ca este weekend si este vara trebuia sa va pregatesc un desert buun si racoritor: profiterol!

Acum cateva luni mi-am luat si diverse cupe de servit inghetata, tot cu gandul sa fac profiterol, insa cum atunci era mai racoare afara l-am amanat pana acum. 

Cu siguranta profiterolul este desertul nostru preferat in aceasta vara si-l vom tot savura weekend de weekend!

Am folosit (pentru 2 portii generoase):
  • 6 mini choux-uri (eu le-am luat de la cofetarie), 8 cupe de inghetata (cu sirop de artar si nuci), frisca, decoratiuni de cioco, 6 finetti sticks, fructe pt decor.
Se face asa de usor inca nici nu-i nevoie de reteta.

Intr-o cupa mare pt inghetata asezam 3 choux-uri, apoi 4 cupe de inghetata.

Decoram generos cu frisca, finetti sticks, decoratiuni de ciocolata si in top fructe (eu am pus visina fiindca este de sezon).

Enjoy and have fun!!!

20 Response to "Profiterol"

  1. Unknown says:

    Delicios profiterolul tau! Pot sa iau doua cupe? :P Pupici

    Danutza says:

    Cu mare placere, draga mea! ;)
    Pupici!

    Myyaamyyy ce bine arata ,servesc si eu o cupa!Pupici!

    Danutza says:

    Merci mult Camy! Pupici!

    Ioana V. says:

    vai ce bunatati ai! Mai ai si pt mine?Pup

    Danutza says:

    Alinutza, sigur ca am ;) Pupici!

    De ani buni nu am mai facut profiterol.Este gozav de bun.Mi-ai facut pofta acum.Pupici!

    Danutza says:

    Nici eu nu mai facusem pana acum si nici la cofetarie n-am mai mancat de ceva ani, dar vara asta e in top, voi face mereu ca e prea bun :)
    Pupici!

    adina says:

    arata ingrozitor....de bine:)

    Danutza says:

    Merci Adina ;)

    Maria says:

    Ce profiterol.......mega delicios! Pupici

    Cristina says:

    Super, super bun si tare pofta mi-ai facut!

    Danutza says:

    Merci mult Maria! Pupici!

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina! Si eu poftesc mereu la bunatatile pregatite de tine;)

    Un desert perfect!Nu l-am facut de un an!Pupici!

    Danutza says:

    Merci Teo! Acum e momentul perfect pt un profiterol;) Pupici!

    Pe caldura de la mine, desertul asata este perfect!

    Danutza says:

    Si la noi e foarte cald zilele astea...ne racorim cu deserturi delicioase:)

    Delicios!!

    Danutza says:

    Merci mult Rocsy!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.