Burger de curcan


Pentru ca e weekend si pentru ca avem pofta de bunatati, va prezint o reteta delicioasa pentru burger de curcan.

De fapt, burgeri, fiindca am facut 2, mari, cu "de toate", asa cum imi place mie sa-i fac. Fiindca mananc rar burgeri prefer sa pun in ei tot ce-mi place, fara sa ma limitez. :)

Nu sunt 100% home made, am cumparat carnea pt burgerii de curcan gata preparata, la fel si chiflele pufoase cu susan. Daca aveti timp va sfatuiesc sa pregatiti in casa si chiflele si burgerii. Gasiti aici reteta mea de chifle pufoase si aici aveti reteta mea de hamburger in care trebuie doar sa inlocuiti carnea cu cea de curcan (sau de pui, dupa preferinta).

Portii: 2
Timp de preparare: 10 min
Dificultate: usor

Am folosit:
Burgerii i-am cumparat gata modelati, asa ca doar i-am pus pe gratarul incins bine si uns cu putin ulei.

I-am rumenit usor pe ambele parti si i-am scos pe o farfurie.

Am spalat frunzele de salata si le-am scurs de apa. Am spalat si am taiat rondele rosiile. La fel am taiat si castravetii in otet. Ceapa am taiat-o julienne.

Am taiat chiflele si le-am umplut cu salata, burger de curcan, felii de rosii si castraveti, ceapa, maioneza si ketchup.

Am servit burgerii cu bulete de cartofi.

Se pot pune in burgeri si cateva felii de cascaval sau de bacon usor prajit.

0 Response to "Burger de curcan"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.