Melcisori de sunca si cascaval


Pentru ziua mea am vrut sa pregatesc un aperitiv diferit, inedit si tare gustos. 

Mi-am amintit de melcisorii cu sunca ai Laurei Sava pe care ori de cate ori aveam ocazia ii admiram pe blogul ei. Asa ca n-am mai stat pe ganduri si i-am executat, cu cateva mici modificari: am folosit castraveti proaspeti in loc de cei in otet, iar suportul melcisorilor l-am facut din branza topita feliata.

Au fost foarte apreciati de musafiri si ne-au incantat atat privirea cat si papilele gustative. Ii recomand de 1 iunie tuturor mamicilor care vor sa le ofere o surpriza copiilor, sunt sigura ca cei mici vor aprecia!

Am folosit:
  • felii de sunca presata, felii de branza topita (sau felii subtiri de cascaval), branza topita (eu am avut la tub, cu verdeturi), castraveti (cornison- micuti), scobitori.

Pe fiecare felie de sunca unsa cu branza topita, am pus cate o felie de cascaval (branza topita), am uns din nou marginile cu branzica sa fie bine lipite si am rulat.

Fiecare rulou l-am taiat in 3.

Pe o jumatate de felie de branza topita am asezat la un capat cate un rulou de sunca.

Pe portiunea ramasa libera am asezat o jumatate de castravete.

I-am pus si antene din scobitori taiate pe jumatate.

Cred ca pozele vorbesc mult mai bine decat am explicat eu ce sa faceti si sunt sigura ca o sa va fie foarte usor de inteles.

Nu se fac greu deloc, nu va trebuie prea multa rabdare sau mult timp, dupa primii 2-3 va obisnuiti cu tehnica si nu o sa vreti sa va mai opriti.

In asezati pe platou, eventual pe frunze de salata (eu am fost lenesa si n-am mai iesit pe ploaie sa-mi iau).

Merg la fix la orice petrecere, fie pt pici, fie pt noi cei mari:)

Enjoy!!

7 Response to "Melcisori de sunca si cascaval"

  1. Ioana V. says:

    sunt de efect! si buni si faini..:))Pup

    Danutza says:

    Asa-i Alinuta! Merci mult! Pup!

    Simona says:

    I-am vazut si eu pe site-ul Lautei... Foarte frumosi sunt!! Trebuie sa-i fac si eu data viitoare.
    Pup

    Danutza says:

    Are multe idei super Laura, dar pe mine melcisorii m-au atras de prima data:) Pup!

    Danutza says:

    Multumesc din suflet! Acusi vin sa-l iau:*:* Pupici!

    Cute! si de efect :)

    Danutza says:

    Merci! Au fost mai apreciate decat aperitivele clasice:)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.