Limonada cu portocale



Desi afara s-a mai racorit putin de la ultimele ploi, eu tot beau zilnic limonada delicioasa in diverse combinatii: astazi cu portocale ;)

E gata in 3 minute si este foarte sanatoasa, asa ca merita sa beti si voi cate un pahar zilnic.

Am folosit:
  • 1 lamaie, 1 portocala mare (cam cat un gref), 2-3 linguri de miere, apa minerala, cuburi de gheata, felii de portocala.
Am stors lamaia si portocala si am folosit sucul si pulpa.

Le-am amestecat intr-o carafa cu apa minerala, cuburi de gheata si miere.

Am pus in pahare, am adaugat felii de portocale si am servit :)

Enjoy!

14 Response to "Limonada cu portocale"

  1. Un paharel si pentru mine ca mor de cald:)Foarte buna!

    Danutza says:

    Teo, serveste un paharel! :)
    Pup!

    Eu vreau doua paharele, ce crezi ca ma multumesc cu unul, ca Teo ?! Buna si racoroasa limonada, pacat ca aici portocale nu mai gasesc... Pupici !

    Danutza says:

    Daniela, vezi ca am pregatit 3 pahare, sa ajunga la toata lumea :)) M-am gandit eu bine ca o sa fie cerere mare :))

    Am gasit niste portocale chiar dulci si bune, eu am baut paharul meu de limonada fara miere si a fost foarte bun :)

    Pupici!

    Servesc si eu un pahar ca e foarte buna.PUp!

    Danutza says:

    Serveste Rocsy sa te racoresti ;) Pup!

    Simona says:

    Daca-i limonada vreau si eu un pahar, ca si asa ai multe! :)
    Pupici

    Danutza says:

    Cu mare drag Simo! Pupici!

    Unknown says:

    Foarte racoritoare!! Pupici

    Danutza says:

    Merci Poliana! Pupici!

    Timea says:

    Numai buna pentru perioada asta!!! pupici

    Danutza says:

    Asa-i Timea! ;)
    Pupici!

    Pe caldurile astea, o limonada buna merge de nu se poate.
    Si chiar trei pahare pentru mine ca nu ma supar!

    Danutza says:

    Pai cu mare placere ti le ofer pe toate trei si trec la treaba sa mai fac niste limonada :))

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.