Porc vindaloo cu lapte de cocos


Uneori imi place sa experimentez, sa incerc tot felul de combinatii noi! Am facut o adevarata pasiune pentru condimente si mi-as cumpara kilograme intregi :) Imi plac mancarurile aromate, dar nu neaparat foarte picante.

De data aceasta am testat o reteta vazuta la tv. Ei ii spuneau pork vindaloo asa ca am decis sa ii spun si eu la fel (desi nu sunt sigura ca e reteta originala).

Este o reteta usor de preparat, cu ingrediente relativ putine. Este destul de grasa (porc, lapte de cocos) asa ca va recomand portii mici si musai cu garnitura :) Gustul e excelent, toate aromele sunt perfecte si cu greu te abtii sa nu-ti mai pui o portie :P

Portii: 2
Timp de preparare:
35-40 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 500 g pulpa de porc, 2 cepe albe, 1 ceapa rosie, 6-7 catei de usturoi, 250 ml lapte de cocos, 50 ml apa, 2 linguri ulei de masline, frunze de patrunjel, 1/2 lingurita chilli cu sare de mare;
  • mix de condimente (facut de mine): 1 lingurita boia dulce, 1/2 lingurita curry, 1/2 lingurita scortisoara macinata, 1 lingurita boabe de mustar, 1/4 lingurita ghimbir pudra, 1/2 lingurita busuioc.
Intr-o tigaie adanca am pus 2 linguri de ulei de masline. Cand a inceput sa sfaraie am pus ceapa taiata julienne si usturoiul taiat felii.

Le-am lasat 3 minute la foc mare, apoi am redus focul am pus mixul de condimente. 

Am amestecat si am lasat 5 minute la foc mic. Am pus carnea de porc taiata cuburi, chilli cu sare de mare si am acoperit tigaia cu un capac.

Dupa 5-6 minute, timp in care carnea a inceput sa se prajeasca usor, am pus apa. Am lasat inca 10 pe foc, apoi am pus laptele de cocos.

Am acoperit din nou cu capac si am lasat 15 minute, pana ce sosul a scazut si s-a ingrosat.

La final am pus frunze de patrunjel tocate marunt.

Am servit cu orez natur cu ceapa verde. Am pus in el putina pudra de curry, dar merge mult mai bine cu sofran sau curcuma.

Pofta buna!

2 Response to "Porc vindaloo cu lapte de cocos"

  1. Stefy says:

    vin si eu la masa. ma primesti?

    Danutza says:

    Cu mare drag te primesc la masa! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.