Chiftele de vita si pui cu sos


Imi plac foarte mult chiftelele, de orice fel. Si cele din carne si cele din legume. Imi plac combinatiile gen pui-peste, pui-porc, etc, iar azi am facut unele delicioase: vita si pui!

Este pentru prima data cand incerc aceasta combinatie si pentru prima data cand fac chiftele din carne de vita :) Sunt mult mai usoare decat cele din carne de porc, iar in combinatie cu legume devin si mai bune.

Le-am servit cu sos de rosii, insa merg bine si simple, chiar si reci a doua zi in sandvis ;)

Am folosit:
  • 300 g pulpa de vitel, 300 g piept de pui, 1 cartof, 1 morcov, 3-4 catei de usturoi, 1 legatura marar, 2 linguri faina, 2 oua, sare, piper, boia dulce, oregano, maghiran, ghimbir.
  • Sos: 500 ml suc de rosii, 5 linguri ketchup picant de casa, 2 linguri rosii cuburi in bulion, busuioc, sare.

Am curatat cartoful si morcovul si le-am tocat cu robotul (prin razatoarea mica). Le-am scos si le-am pus la scurs.

Am pus apoi in robot carnea de vita si pui taiata in bucati, cateii de usturoi curatati si mararul. Le-am tocat impreuna.

Am pus amestecul intr-un bol, am adaugat morcovul si cartoful bine scurse, apoi ouale, faina si condimentele.

Am amestecat bine compozitia (cu mana, ca sa fiu sigura ca se leaga bine).

Mi-am umezit mainile cu apa si am format chiftelele. Le-am prajit in ulei, pe ambele parti, pana s-au rumenit.

Intr-o cratita am pus ingredientele pentru sos si am lasat sa fiarba 5-7 minute la foc mic.

Am servit chiftelele alaturi de sosul de rosii. Se pot pune direct in sos, insa dupa ce am oprit focul.


Pofta buna!

6 Response to "Chiftele de vita si pui cu sos"

  1. Sa me plait beaucoup, je mangerais bien !
    bisous

    Danutza says:

    Merci Beth! Bisous :*

    Reteta says:

    Arata foarte bine, cred ca sunt delicioase!

    Simona says:

    N-am mai mancat chiftelute cu sos de... multi ani! Sunt cred ca vre-o 2 de cand tot zic sa fac.. si inca n-am reusit :)

    Danutza says:

    Multumesc! :)

    Danutza says:

    Simona, rar le fac si eu cu sos, dar imi plac foarte mult :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.