Rulada cu crema ganache si fructe



Am uitat complet de rulada cu crema ganache de ciocolata si fructe, pe care am pregatit-o de 1 mai. V-am prezentat-o atunci, insa am promis ca vin cu reteta si ... am uitat.

Dar azi mi-am amintit asa ca musai sa va dau reteta ei, fiindca merita s-o incercati :P

Am folosit:
  • Pt rulada: 8 oua, 8 linguri de zahar, 8 linguri de faina, 1 zahar vanilat, 1 praf de sare;
  • Pt crema: 300 ml frisca lichida, 200 g ciocolata cu lapte sau amaruie, esenta de rom, 2 linguri zahar pudra;
  • Pt decor si umplutura: capsuni, kiwi, banane.

Am pus frisca lichida intr-un vas, pe foc, si am adaugat zaharul pudra si esenta.

Am lasat cateva minute pana a inceput sa fiarba, apoi am pus ciocolata rupta in bucati si am amestecat pana s-a topit.

Am pus crema la racit. Am lasat aprox 1 ora la temperatura camerei, apoi am bagat la frigider inca 1 ora. 

Am scos vasul si am mixat bine, apoi am pus din nou la frigider, timp in care am pregatit blatul.

Pentru blatul de rulada am separat albusurile de galbenusuri.

Am batut albusurile spuma cu un praf de sare, iar galbenusurile le-am frecat cu zaharul.

Am pus peste galbenusuri, albusurile spuma si faina.

Am omogenizat bine, am pus compozitia intr-o tava pe hartie de copt si am bagat la cuptor, la foc mic. Am lasat 15-20 minute, pana ce blatul a devenit usor rumen, dar inca pufos.

L-am scos din tava si l-am rulat usor intr-un prosop umed, timp de cateva minute.

Pentru ca blatul sa se raceasca, trebuie sa folosim un prosop care a fost inmuiat in apa foarte rece, apoi bine stors.

Am intins crema ganache pe tot blatul, iar la o margine am pus 2 banane decojite, pe lung, intregi.

Am rulat apoi usor, astfel incat bananele sa vina in mijlocul ruladei.

Am intins crema de ciocolata deasupra ruladei, apoi am decorar cu kiwi si capsuni.

Am pus la rece pana in momentul servirii.


Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Rulada cu crema ganache si fructe"

  1. Wauh!!! superbe ton rouleau, je ma,gerais bien deux part!
    Bisous

    Danutza says:

    Merci Beth! Deux parts pour toi :P

    Bisous :*

    Stefy says:

    o feliuta vreau si eu!!
    Casa de piatra Danutza, ca nu am apucat sa iti urez pana acum!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult!! Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.