Bruschete cu rosii


Pentru o gustare rapida, o cina de weekend in fata televizorului sau pentru micul dejun nu ezitati sa incercati aceste bruschete cu rosii proaspete, busuioc si chilli. Sunt foarte usor de pregatit si foarte gustoase.

Ideale vara cand nu vrem sa stam prea mult prin bucatarie. Le-am adaptat astfel incat sa nu avem nevoie de cuptor si sa evitam caldura.

Am folosit (1 portie):
  • 3 felii de paine alba, 2 rosii medii, 2-3 lingurite ulei de masline, chilli cu sare de mare, piper, busuioc, oregano, verdeturi de Provence, 1 graunte de usturoi, marar verde pt decor.
Am luat un graunte mai mare de usturoi si l-am taiat pe jumatate. Am frecat cu el feliile de paine pe una din parti.

Am pus apoi peste paine ulei de masline (cate putin doar atat cat sa fie stropite), oregano, verdeturi de Provence, busuioc.

Am pus feliile de paine intr-o tigaie antiaderenta si le-am lasat cate un minut pe fiecare parte, apoi le-am scos pe o farfurie.

Am tocat rosiile in cuburi mici si le-am pus pe feliile de paine, pe partea condimentata. 

Am pus din nou bruschetele in tigaie, doar cat sa le mai incalzesc putin, am rasnit piper si chilli cu sare de mare peste ele, apoi le-am scos pe farfurie.

Am decorat cu frunze de marar si am servit.

Sunt foarte usor de pregatit, gata in 5 minute si foarte gustoase. Pentru noi au devenit gustarea ideala si le-am tot incercat si in alte combinatii de ingrediente si condimente.


Pofta buna si gatiti cu spor!

8 Response to "Bruschete cu rosii"

  1. Unknown says:

    Delicioase bruschetele, imi plac foarte mult :)

    Danutza says:

    Multumesc! Este varianta light de vara :) Le-am facut foarte des in ultima vreme, ne plac si noua tare mult.

    Pup*

    Cristina says:

    Perfecte!!! Si o spunem la unison eu si baiatul meu...

    Danutza says:

    Multumesc mult Cristina! Multa vreme n-am vrut sa pun reteta pe blog fiindca mi se parea prea banala :)

    Pup:*

    Simona says:

    Rapide si delicioase!!

    Danutza says:

    Asa-i Simo! Numai bune vara :D :*

    Delia says:

    Simplu si bun!

    Danutza says:

    Merci :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.