Frigarui cu creveti si legume


Vara este sezonul gratarelor si al mancarurilor usoare. Pentru o zi de weekend am ales o reteta usoara, gustoasa si ideala pentru iubitorii de creveti: frigarui cu creveti si legume.

Aceste frigarui se fac la fel de usor ca si cele de pui, dar daca v-ati plictisit de cele cu pui va recomand sa incercati aceasta combinatie, cu creveti.

Punem langa ei cateva legume, condimentam usor dupa gust, le rumenim pe gratar/grill si servim din belsug cu sos tartar :)

Am folosit (2 portii):
  • 400 g creveti, 1 dovlecel, 2 ardei kapia, 1 ceapa, oregano, busuioc, boia dulce, piper, sare de mare, zeama de la 1/2 lamaie;
Pentru ca am avut creveti congelati, i-am lasat sa se dezghete, i-am spalat si i-am lasat sa se scurga bine de apa.

Am spalat legumele si le-am taiat bucati potrivite.

Am folosit bete de frigarui din lemn. Le-am inmuiat putin in apa sa nu se arda in timpul coacerii.

Pe fiecare bat am pus creveti si legume combinate. Nu e o ordine exacta, fiecare cum se pricepe si-i place. In general vreo 2 creveti pe fiecare frigaruie (daca aveti bete mai lungi vreo 3-4).

Am condimentat frigaruile cu sare de mare, piper, busuioc, oregano si boia.

Le-am pus pe grill si am lasat sa se rumeneasca pe toate partile. Spre finalul coacerii am stropit frigaruile cu zeama de lamaie.

Le-am servit cu mult sos tartar


Pofta buna si gatiti cu spor!

2 Response to "Frigarui cu creveti si legume"

  1. Superbes ces brochette, j'adore!
    Bisous

    Danutza says:

    Merci Beth! Bisous :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.