Ciuperci umplute cu crema de branza si pui



Astazi ne incepem saptamana in forta, cu o reteta buuuna de tot: ciuperci umplute cu crema de branza si pui.

Adina, de la Cat's kitchen, gazduieste in aceasta luna provocarea Dulce Romanie si ne-a propus sa gatim cu leurda, ciuperci sau sa facem o tarta rustica. Eu am ales din start ciupercile, fiindca le ador, dar sper sa reusesc pana la final de luna sa fac si o reteta cu leurda, fiindca e de sezon :)

Asadar, am adaptat o reteta de crema de branza cu pui din revista Practic cu ciupercutele mele pe grill. A iesit o mega bunatate si voi mai face cu siguranta si rosii umplute cu aceeasi compozitie.

Reteta e super simpla si rapida, merita sa o incercati!

Am folosit:
  • 8 ciuperci champignon mari, 100 g cas proaspat, 100 g telemea, 20 g cascaval afumat, 3 linguri de smantana grasa, 200 g piept de pui, boia dulce, sare, piper, fulgi de chilli, verdeata.

Ciupercile le-am curatat de pielita si de cozi, le-am spalat si le-am scurs bine.

Am pus cat un praf de sare pe fiecare si le-am asezat pe grill. Am lasat 2-3 minute pe fiecare parte pana s-au copt usor.

Le-am scos pe o farfurie, cu interiorul in jos, sa se scurga lichidul format in mijloc.

Pieptul de pui l-am fiert, insa e foarte gustos si fript pe grill. L-am tocat marunt.

Am ras branza si cascavalul intr-un bol, am adaugat smantana, sare, piper, boia. Am omogenizat bine, apoi am adaugat pieptul de pui si am amestecat din nou.

Am umplut ciupercutele cu aceasta compozitie, le-am decorat cu patrunjel verde si deasupra am rasnit fulgi de chilli.

Este un aperitiv foarte gustos si satios, ideal pentru mese festive.

Pofta buna si gatiti cu spor!

10 Response to "Ciuperci umplute cu crema de branza si pui"

  1. Anonim says:

    Minunate ciupercute ai facut !! ;) As manca ciuperci de trei ori pe zi si nu m-as satura ! ;)
    Multumesc ptr participare !!

    Danutza says:

    Multumesc Adina! Si eu la fel as manca :D

    Pup :*

    Haplea says:

    Si eu ador ciupercile!!!Grozave!

    Danutza says:

    Haplea, bine ai venit in club :D

    Simona says:

    Tare bune cred ca sunt in varianta asta!!
    Pupici

    Danutza says:

    Merci mult, Simo! Te pup :*

    Maya says:

    Bun de tot! Ador ciupercile!

    Danutza says:

    Merci mult Maya :*

    Anonim says:

    Danutza , ti-am raspuns la mailul trimis de tine catre provocare , dar nu stiu daca ai vazut !! Nu mi-ai atasat nici o poza cu acest preparat :( .Cand ai putintel timp , te rog sa-mi trimiti si-o poza !!!
    O zi frumoasa !

    Danutza says:

    Scuze, aiurita cum sunt am uitat sa atasez si-o poza :D

    Am trimis acum mailul.

    Merci mult ca m-ai anuntat :* Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.