Cartofi cu branza de burduf


Cartofii cu branza de burduf sunt reteta ideala cand nu mai stii ce sa faci de mancare :) Daca ai deja in casa cativa cartofi si o bucata de branza de burduf, plus cateva oua, e si mai simplu.

Este prima data cand fac deliciosii cartofi la cuptor cu branza de burduf. De obicei ii faceam cu telemea, branza de oaie sau mozzarella. Branza de burduf cred ca e totusi cea mai buna alegere, fiindca se topeste si se imbina foarte bine cu cartofii.

Portii: 4
Timp de preparare: 60 min
Timp de fierbere: 30 min
Dificultate: usor

Am folosit:
  • 1 kg cartofi, 400 g branza burduf, 3 oua, 1 lingura unt, boia dulce, busuioc, cimbru, sare, piper
Cartofii i-am fiert in coaja, timp de 30 de minute. I-am racit sub jet de apa, i-am curatat si taiat felii.
Am uns o tava termorezistenta cu unt si am asezat un strat de felii de cartof. Am pus apoi un strat de branza de burduf.

Am continuat cu un strat de cartofi si deasupra unul de branza. Am condimentat cu sare, piper, busuioc, bimbru si boia.

Am batut ouale si le-am pus uniform peste straturile de cartofi si branza.

Am pus la cuptor la foc mic 30-35 de minute. Am lasat 10 minute sa se raceasca, apoi am portionat si am servit.

Sunt foarte buni langa o salata de cruditati, langa muraturi sau gogosari in sos de rosii.

Optional se poate pune si kaizer sau pastrama afumata, taiata cubulete.

 Pofta buna!

6 Response to "Cartofi cu branza de burduf"

  1. Simona says:

    Vai ce combinatie minunata! Si eu fac atunci cand am branza de burduf!

    Danutza says:

    Daaa, branza de burduf e tareee buna in reteta de cartofi la cuptor, de acum doar asa ii fac :)

    Pup :*

    Unknown says:

    Mmmm Danutza,mi-ai amintit ca am facut si eu asa ceva asemanator cand am fost la copii in Franta;nu a fost burduf,a fost branza frantuzeasca dar a fost un deliciu
    Pup si weekend minunat!

    Danutza says:

    Mi-ar placea sa incerc reteta aceasta si cu o combinatie de branzeturi frantuzesti :)

    Pupici! Weekend placut! :*

    Cristina says:

    O idee f buna!

    Danutza says:

    Multumesc :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.