Pizza de casa


Pizza de casa este cea mai buna! Aluatul il faci cum iti place, crocant sau pufos, iar toppingul este cat mai generos. In plus, stii sigur ce ingrediente pui pe pizza si e ideala si pentru cei mici.

Eu am facut pizza pentru "cei mari" asa ca am pus pe ea cam tot ce ne place noua. Nimic nu se compara cu o pizza de casa calda, servita cu pofta dupa o zi lunga :P

Portii: 2
Timp de preparare: 60 min
Dificultate: medie

Am folosit:
  • Blat: 500 g faina, 25 g drojdie proaspata, 200 ml apa calduta, 3-4 linguri ulei de masline, 1 lingurita rasa sare, 1/2 lingurita oregano, 2 lingurite zahar;
  • Topping: 250 g salam uscat (Sinaia), 300 g ciuperci, 1 conserva mica porumb, 50 g masline, 1 ardei kapia, 1 ceapa, 200 g mozzarella, 4 linguri sos de rosii, ketchup (pentru servit).
Pentru aluat aveti reteta aici: Blat pufos de pizza.

De aceasta data l-am facut cu apa in loc de lapte si am pus oregano uscat.

Am grabit putin procesul de crestere si l-am pus langa o sursa de caldura pentru 30 min.

Intre timp am pregatit ingredientele pentru topping. Am taiat salamul in felii subtiri, ardeiul si ceapa rondele, ciupercile felii. Am scurs bine boabele de porumb si maslinele.

Mozzarella am taiat-o in bucati (se poate pune si rasa).

Am intins aluatul in 2 foi. Am pus pe fiecare sos de rosii, pe care l-am intins uniform.

Am distribuit ingredientele peste aluat, incepand cu salamul, apoi porumbul, ciupercile, maslinele, ardeiul, ceapa si la final mozzarella.

Am copt la foc mediu, in cuptorul preincalzit, timp de 20 de minute.

Am servit pizza de casa cu ketchup dulce si picant.

Pofta buna!

0 Response to "Pizza de casa"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.