Smoothie de banane, kiwi si capsuni


Nu-i asa ca va doriti o bautura foarte rece si vitaminizanta, care sa va dea energie in zilele calduroase ale lui iunie? :)

Astazi este cea mai lunga zi din an si inceputul verii astronomice, asa ca vom avea soare din plin si probabil arsita, iar eu m-am pregatit cu un smoothie gustos, in 3 culori, cu 3 arome: banana, kiwi, capsuni.

Este ideal si pentru cei mari si pentru cei mici, la orice ora a zilei :)

Am folosit:
  • 2 banane, 2 kiwi, 250 g capsuni, putina apa.
Pentru ca un smoothie sa fie cu adevarat racoritor trebuie sa tinem fructele la congelator cu 1-2 ore inainte.

Eu am decojit bananele si kiwi si le-am pus taiate deja cubulete. Am taiat cotoarele capsunilor si le-am pus si pe ele in congelator.

Am mixat fiecare tip de fruct in alt bol, pentru ca am vrut sa obtin un smoothie tricolor.

Primul strat a fost din banane. Datorita congelarii si-au schimbat putin culoarea, dar sunt ok si asa :)

Stratul 2 - kiwi pasat bine. Am asezat cu grija peste stratul de banane, sa nu se intrepatrunda.

Fiind congelate fructele, piure-ul este gros si nu risca prea tare sa se amestece culorile intre ele.

Ultimul strat a fost cel de capsuni. Peste el am adaugat si putina apa, ca sa se dilueze amestecul gros.

Oricum se mai dilueaza putin si datorita dezghetarii fructelor, dar va recomand sa-l serviti cat sunt inca reci.

Este foarte bun si sanatos, o "inghetata vitaminizanta" la pahar!


Pofta buna si o vara minunata va doresc!

8 Response to "Smoothie de banane, kiwi si capsuni"

  1. si noua ne plac, des le fac si eu, doar ca nu congelez fructele, eu pun gheata si putin iaurt, miere...bun bun oricum ar fi facut

    Danutza says:

    De obicei nici eu nu congelez fructele, dar mi s-a parut mai usor asa si mai sigur sa-mi iasa cele 3 straturi :D

    Cu iaurt nu am incercat, dar e vara lunga si sigur voi incerca ;)

    Weekend frumos!!

    mmmm bun,am sa fac si eu

    Danutza says:

    Multumesc Steluta! Asta-i sezonul ideal pentru smoothie ;)

    Sunt mare amatoare de vitamine naturale si de aceea la mine smoothie de diverse fructe si legume sunt nelipsite in acest sezon. Incerc neaparat varianta ta. Este foarte tentanta.

    Danutza says:

    Valentina, musai sa-l incerci. Eu l-am facut in straturi pentru un efect vizual mai placut, dar este la fel de bun si din fructe pasate impreuna.

    Astept sa-l fac si cu visine, piersici, pepene :)

    Weekend placut!

    Simona says:

    Sanatate la pahar!!!

    Danutza says:

    Asa-i Simo! Sa stii ca n-am uitat de provocare, pe luni, marti vin cu ceva pregatit special pt provocarea ta ;)

    Pup:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.