Cheesecake cu pere


Pentru mine, mai ales vara, desertul preferat la diverse ocazii este cheesecake-ul...pregatit la rece, rapid, gustos, racoritor.

In ultima perioada l-am pregatit si in loc de tort la zile de nastere si l-am combinat cu diverse fructe si arome astfel incat sa fie ..de sezon :)

A venit randul unui cheesecake cu pere delicioase, culese chiar de noi din gradina de la tara. L-am pregatit pentru aniversarea noastra de 3 ani - http://retetegg.blogspot.ro/2012/07/3-ani-impreuna.html

Nu a iesit foarte aspectuos fiindca am facut o alegere proasta sa-i pun jeleu deasupra, jeleul s-a facut prea repede gelatinos si mi-a distrus complet aspectul prajiturii, insa gustul a ramas fantastic de bun...asa ca merita sa-l incercati (dar sa nu mai puneti jeleu ca sa nu aveti surprize :))).

Am folosit:
  • 1 pachet de piscoturi (pachet mic, nu dublu), 700 g branza dulce, 1 pachet zahar pudra, 1 cutie mica de frisca Hulala, 1 pachet (250 g) margarina, esenta de vanilie, zahar vanilat, 1-2 pere, jeleu - optional.
Am folosit o tava pt chec pe care am tapetat-o cu folie de plastic.

Am pus piscoturile in 2 straturi si am adaugat peste ele uniform margarina topita.

Am pus tava la frigider pentru 1-2 ore.

Apoi am pregatit crema de branza. Intr-un bol am batut bine frisca, am adaugat branza, zaharul pudra si cel vanilat, esenta.

Crema omogena am adaugat-o peste piscoturile din tava si am pus din nou la rece 2-3 ore.

Cu ajutorul foliei am scos prajitura din tava, am nivelat marginile si suprafata cu un cutit umezit si apoi am pus felii de pere deasupra.

Eu am pus si jeleu (din acela la plic care se dizolva in apa), dar fiindca prajitura a fost rece s-a coagulat imediat si nu s-a intins uniform peste fructe. Va recomand mai bine sa renuntati la jeleu :)

Am servit prajitura rece, rece de la frigider :)


Enjoy the summer!

PS. Zilele astea va prezint si reteta de compot de pere, delicios! Stati pe aproape!

8 Response to "Cheesecake cu pere"

  1. Am venit cat de repede am putut.Mai ai?Imi plac perele tare mult.Pup!

    Danutza says:

    Draga mea, pentru tine intotdeauna cu mare drag! Maine vin si cu compot de pere :)

    Pupici!

    Adnia says:

    nu am timp s-o fac acum, dar am salvat reteta pt o data viitoare!

    Danutza says:

    Adnia, sper sa-ti placa! Eu de cand am incercat aceasta reteta o fac continuu, doar mai schimb combinatia de fructe :)

    Pup!

    Stefy says:

    te asteapta o leapsa la mine pe blog...daca nu o vrei nu e cu suparare!!:)

    Danutza says:

    Multumesc draga mea, dar am completat-o saptamana trecuta cand am primit-o de la Simona:) Te voi trece si pe tine in postarea de acolo :*
    Pupici!

    adina says:

    Chiar daca aspectul nu e asa cum ai sperat sunt convisa ca e delicioasa.De multe ori am cumparat o prajitura pentru ca arata minunat si a ramas aproape intreaga in farfurie deoarece gustul nu era nici pe jumatate atat de minunat.

    Danutza says:

    Ai mare dreptate....si eu mai cumpar cateodata prajituri doar de dragul decoratiilor de pe ele si la unele gustul e chiar mult sub asteptari :))

    Cateodata, mai ales atunci cand vrei sa iasa totul bine, mai iese si prost ...dar noi le mancam oricum..chiar si mai "uratele" in exterior:))

    Pup!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.