Salata de fructe cu inghetata

By http://retetegg.blogspot.ro/

Vara nu-i nimic mai potrivit decat o salata usoara de fructe cu inghetata. Fructele ne vitaminizeaza si ne vitalizeaza, iar inghetata ne racoreste.

Combinatia de fructe poate sa fie oricare, de preferat pe gustul fiecaruia. Eu ales una simpla, din 3 fructe, toate pe placul nostru :)

Am folosit:
2 mere (sau unul daca e gigantic), 2-3 piersici, 2 banane, inghetata de vanilie, bombonele de ciocolata.

Am spalat bine merele si piersicile si le-am taiat cuburi.

Am taiat bananele felii.

Intr-o cupa am asezat fructele si am pus deasupra inghetata de vanilie si bombonele de ciocolata.

Puteti pune dupa preferinte: miere, frisca, ciocolata topita sau ceva alcool.

Enjoy!

14 Response to "Salata de fructe cu inghetata"

  1. Simona says:

    Eeee.. cum sa refuz asa ceva?! Zi tu?! :)
    Pup

    Bolul acela sigur este pentru mine.Imi place mult.Te pup!

    Danutza says:

    Simo, n-ai cum:)) Eu am facut si amigdalita si la asa ceva tot nu renunt :)) Pupici!

    Danutza says:

    Mihaela, cu mare drag pentru tine! Pupici!

    Unknown says:

    Eu iau doar inghetata :P Nu ca nu mi-ar placea fructele, dar imi place sa le mananc separat. De fapt iau tot bolul, si vad eu cum le impart! ;) Pup

    Danutza says:

    Mie imi plac in egala masura si m-am gandit sa nu mai fac efort sa le mananc separat :)) Pupici!

    Haplea says:

    O salata de fructe pe gustul meu!!!

    Danutza says:

    Ma bucur ca iti place ;)

    Maria says:

    Eu am sa trec la treaba (sa-mi prepar si eu o cupa) pentru ca nu mi-a mai ramas nimic de servit de la tine.....dar sa va fie de bine:X!!!!Pupici

    Danutza says:

    Maria, la cat de usor se face nici n-are rost sa-ti mai urez spor:) Doar sa ai pofta buna si sa te racoresti intr-o zi calduroasa (azi la noi e tare cald)..

    Pupici! :*

    Bine venit preparatul asta!De sezon, ce mai!

    Danutza says:

    Multumesc, in ultima vreme incerc sa mananc cat mai lejer....desi ma mai apuca pofta de mancaruri de 'iarna' uneori :))

    Anonim says:

    f buna salata de fructe.

    Danutza says:

    Multumesc! :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.