Retete cu ciuperci

By http://retetegg.blogspot.ro

Pe lista ingredientelor absolut delicioase pe care imi place sa le folosesc la diverse preparate culinare se afla si ciupercile. Am cateva mancaruri absolut favorite ce contin ciuperci, dar si o lista lunga cu preparate care mai de care mai savuroase cu ciuperci in compozitie.

Va invit sa le descoperiti si sa le incercati dupa retetele de mai jos:



 Enjoy!

16 Response to "Retete cu ciuperci"

  1. Ciupercile le-as pune si in prajituri asa de mult imi plac.Sevesc din toate bunatatile tale ciupercoase.
    Pupici!

    Cristina says:

    Imi plac foarte mult ciupercile...

    Danutza says:

    Mihaela, eu nu ratez nici o ocazie sa le adaug in diverse preparate, fie si doar 2-3 pentru gust :) Pupici!

    Danutza says:

    Cristina, bine ai venit in clubul ciupercosilor:)) ;)

    Ioana V. says:

    inainte nu imi placeau ciupercile dar acum le ador!Pup

    Danutza says:

    Alinutza, nici nu puteai sa lipsesti din grup:) Pup!

    Simona says:

    Ce de bunatati!! Le-am salvat!!
    Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Simo! Garantez ca merita sa incerci macar cateva din ele, cand ai ocazia;)
    Pupici!

    Ciupercile sunt awesome :) Frumoase si delicioase preparatele

    Bune si hranitoare ciupercile!O groaza de idei ne-ai dat!

    Danutza says:

    Thanks, thanks, thanks! ;)

    Danutza says:

    Teo, listele astea cu retete ma ajuta si pe mine foarte mult cand sunt in pana de idei. Voi face cat mai multe liste cam cu toate legumele, sa avem cu totii de unde alege:) Pup!

    VIVIANA says:

    Bune toate, si ciupercile si preparatele!

    Danutza says:

    Merci mult Viviana!

    Maria says:

    Esti tare harnicuta, Danutza:)!!!!!Ne-ai pregatit o sumedenie de retete! Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Maria! Ma straduiesc sa fac din ce in ce mai multe, dar timpul nu ma lasa :) Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.