Salata de icre cu gris





By http://retetegg.blogspot.com/

Fiindca a fost dezlegare la peste astazi, noi am facut icre. De data aceasta intr-o alta varianta, cu gris.

Parerea mea dupa ce-am gustat, ies mai bune cu gris decat cu paine. Cele cu paine au ramas destul de sarate si au avut alta consistenta, cele cu gris nu raman sarate si devin pufoase. Acum probabil ca mai depinde si de mixer, eu am un mixer putintel mai diferit, cu putere mare, care m-a ajutat sa le fac mai pufoase:)

In orice caz, icrele facute in casa sunt foarte bune, se fac destul de usor si merg de minune in zilele de post cand avem dezlegare la peste.

Am folosit:
  • 100 gr icre de hering, 3-4 linguri de gris (pregatit din apa si gris, exact ca si grisul cu lapte, cu o consistenta foarte solida - racit inainte de utilizare), 1 lamaie mica, 200-300 ml ulei, 1 ceapa.
Icrele le-am pus in vasul mixerului. Pentru ca aveau deja putin ulei in ele le-am batut intai asa simple timp de 4-5 minute. Apoi am adaugat treptat cate putin gris. De fapt am alternat grisul cu uleiul si sucul de la lamaie.

Mixerul face singur treaba, asa ca noi trebuie doar sa avem rabdare si sa punem toate ingredientele in bol treptat, pana cand icrele sunt gata.

Am tocat fin o ceapa si am adaugat-o peste icre, am omogenizat si am servit.

M-am jucat putin cu formele mele, pestisorul auriu mi-a fost de mare ajutor:) Merg servite si simple din bol, dar mie imi place sa vad farfuria mai vesela:)

Pofta buna!

18 Response to "Salata de icre cu gris"

  1. Un pestisor este al meu.Pupici!

    Danutza says:

    Dia, ti-l ofer cu drag:) Pupici!

    Mie sa-mi trimiti la pachet, asa vreo jumate de kg, ca sa nu zic, vreo 10 pestisori, ca icre maninc doar cind merg acasa... aici nu gasesc, uaaaaaaaaaaa... Acum pling, ca mi-e pofta si n-am ... Pupici !

    Ioana V. says:

    ce forma frumoasa le-ai dat!

    Danutza says:

    Daniela, las' ca trimit eu pestisorii si te inveselesti imediat:) Pupici!

    Danutza says:

    Merci Alina, se pare ca formele mele de biscuiti au fost incercate la de toate, mai putin la biscuiti:)) Pup!

    Cristina says:

    Salata de icre am mancata si eu la micul dejun! Imi place mult!!!

    Danutza says:

    Cristina, eu am pregatit-o aseara pt cina, fiindca eram in pana de idei si se facuse cam tarziu sa ma apuc de altceva:) E buna oricand si oricum, mai ales facuta in casa.

    sarah says:

    icrele de casa sunt delicioase dar mie nu imi ies never...cand zic hop!se taie :((((
    bravo,esti foarte priceputa.icrele sunt o adevarata provocare.aaaa sa nu uit,frumosi pestisorii.pupici

    Danutza says:

    Sa stii ca multa vreme am fugit de ele, si ele de mine:)) Pana cand n-am mai suportat tampeniile alea d la magazin care au gust de sosete nu de icre si mi-am luat inima in dinti sa fac.
    Am respectat reteta si-au iesit mereu foarte bune, fie cu gris, fie cu paine:)
    Pupici!

    Anonim says:

    buna. ideea de prezentare mi se pare foarte interesanta. cum ai facut pestorii? cu o forma, ceva?

    Danutza says:

    Da, am folosit o forma pt biscuiti si am taiat cu ea painea :) Daca n-ai pestisor, le poti face cu orice alta forma, mi se pare mai practic sa tai cu formele decat cu un cutit :)
    Mult spor!

    Anonim says:


    Cred ca o sa fie bune , acum vrau sa ma duc sa pregatesc . Dintre toate retetele am ales o pe a ta . Am plecat la bucatarie

    Danutza says:

    Mult spor sa ai!

    Mie nu mi s-au taiat niciodata dupa reteta asta, asa ca n-ai de ce sa-ti faci griji ... doar sa ai multa rabdare :)

    viorina.viorina says:

    chiar acum voi pregati salata de icre,deabia astept sa fie gata,multumesc mult

    Danutza says:

    Mult spor si pofta buna!! :)

    Anonim says:

    BRAVOOOOOOO!!!!!!!!!F F BUNA RETETA TA!!!!!!!!!! am facut-o de multe ori si a fost perfect!!!!!

    Danutza says:

    Multumesc! Ma bucur ca ti-a placut :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.