Retete cu capsuni

By http://retetegg.blogspot.ro/

Deja prin piete au aparut capsunile (ma refer la cele romanesti, ca turcesti erau de asta-iarna :D) si o data cu parfumul lor se deschide sezonul retetelor cu capsuni.

Eu nu le pot rezista, asa ca in aceasta perioada le folosesc cam prin toate deserturile. Avand in vedere ca nu sunt disponibile decat vreo 2 luni pe an, merita sa profitam din plin de bunatatea lor :)


Nu uitati sa le conservati si pt sezonul rece, in dulceturi, gemuri, compoturi si sirop. Folositi-le in bauturi racoritoare, in smoothie si in salate de fructe.

Asadar sa vedem o mica parada a retetelor cu capsuni de pe blog :)

Retete cu capsuni















 
 








Pofta buna si gatiti cu spor!

8 Response to "Retete cu capsuni"

  1. Stefy says:

    si mie imi plac capsunile la nebunie, dar niciodata in sezonul lor nu reusesc sa fac foarte multe retete caci le consum simple!!!:P

    Danutza says:

    Daaa ... si simple sunt asa de bunee :D Cu zahar sau cu frisca ...yummmy :D

    Pup:*

    Delicioase retetele cu capsuni, tocmai am cumparat, dar daca saptamina asta am servit doua tortulete, le mincam, fara nimic... asa spalate si parfumate. Vin la tine, la o portie de panna cotta.

    Cat de frumoase si delicioase sunt toate! Eu ador capsunele!

    Danutza says:

    Daniela, in panna cotta mi-au placut foarte mult...si in cheesecake :)

    Pupici :*

    Danutza says:

    Merci mult Teo! Si eu le ador :X

    Pup:*

    Cristina says:

    Yammy, nu refuz nimic!

    Danutza says:

    :) Pai cine refuza oare capsunelele? :-p

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.