Cheeseamisu (cheesecake in cupe)

By http://retetegg.blogspot.ro/

Astazi v-am adus desert fiindca vreau sa ne bucuram impreuna si sa sarbatorim cei peste 7000 de pofticiosi de pe Facebook. Oameni deosebiti si minunati carora vreau sa le multumesc mult pentru incredere si pentru ca sunt alaturi de blogul meu :) 

Asa ca m-am gandit sa aduc desert pentru toata lumea si ce merge mai bine decat un desert in cupe, fin, crocant, cremos, delicios. Am preluat ideea de cheeseamisu de la KFC si am facut o varianta delicioasa, de casa :P

Este o reteta de cheesecake, dar mult mai practica si mai rapida, gen pentru incepatori :P Asa ca e musai de incercat!

Am folosit:
  • 200 g biscuiti sfaramiciosi, 500 g branza dulce, 250 g frisca, 2 linguri zahar pudra, 1 esenta de portocale, dulceata de visine.
Ca si la cheesecake-ul fara coacere, branza dulce o amestecam cu zaharul pudra, frisca si esenta. Eu folosesc o spatula si amestec de cateva ori pana se combina ingredientele. Prefer sa nu folosesc mixerul fiindca devine mult prea fina.

Alegeti cupele/ bolurile/ paharele in care vreti sa pregatiti desertul.

Asezati in fiecare cate o lingura de dulceata de visine, apoi crema de branza, un strat de biscuiti maruntiti si tot asa de vreo 2 ori repetati operatiunea :)

Se poate lasa la rece cateva ore sau se poate savura imediat. Eu am tinut crema de branza la rece aprox 30 de minute inainte sa o folosesc.

Este un desert foooarte simplu si foarte bun, gata in cateva minute :)

Enjoy!!

Daca vreti sa sustineti si voi blogul meu pe Facebook, aici este linkul paginii: https://www.facebook.com/pages/Retete-gustoase-si-garnisite/145396172164692

4 Response to "Cheeseamisu (cheesecake in cupe)"

  1. Unknown says:

    Super apetisant desertul tau!

    Danutza says:

    Paula, desertul meu e cam de lenesi :) Dar e intradevar foarte bun :D

    Pupici :*

    Ce bine arata! Pup Danuta!

    Danutza says:

    Multu mult! Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.