Retete cu struguri

By http://retetegg.blogspot.ro/

Este sezonul strugurilor si daca va mai raman cativa dupa ce ati facut din ei must, merita sa-i incercati in deserturi gustoase. Eu am rasfoit blogul si am gasit pentru voi cateva retete, dar trebuie neaparat sa mai testez si unele noi in acest an, asa sa astept sugestii de la voi :)

Strugurii constituie o sursa importanta de mangan, vitamina B6, B1, potasiu si vitamina C.  Desi au o valoare calorica foarte mare, de 900 kcal la kilogram, strugurii sunt considerati un aliment-medicament cu efecte dintre cele mai benefice pentru organismul uman.

Astfel, strugurii au efect remineralizant, antitoxic, diuretic, decongestionant hepatic, laxativ, tonic muscular si nervos.

Strugurii pot fi consumati intre mese, ca gustare, in salate sau cu branzeturi. Sunt ideali si in deserturi, conservati sub forma de compot sau se pot stoarce pentru a obtine suc. In general sunt storsi in cantitati mari, devin must si mai apoi prin fermentatie vin, insa putem sa-i stoarcem si acasa intr-un robot de bucatarie si ne putem bucura de un pahar proaspat de suc.

Merg foarte bine si langa feluri principale pe baza de carne si datorita resveratrolului ne ajuta sa reducem nivelul colesterolului.


Retete cu struguri









Pofta buna si gatiti cu spor!

8 Response to "Retete cu struguri"

  1. mmmm interesante retetele, bun bun!!!

    Danutza says:

    Multumesc mult, Alice! Pup :*

    Anonim says:

    I eat my grapes frozen as a late night treat instead of ice cream!

    Mi-ai amintit de compot! Cateva borcanele tre sa fac pentru ca e delicios!

    Danutza says:

    That's a great idea :) I never tried frozen grapes, but i will :)
    Thanks!!

    Danutza says:

    Teo, eu anul asta am fost cam lenesa la compoturi, dar sper sa fac cateva borcane totusi :) Pup:*

    Cristina says:

    Imi plac toate!

    Danutza says:

    Multumesc! :)

    Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.