Platou rapid




Astazi fiind Valentine's day s-au gandit mama, sora si cumnatul meu sa ne faca o vizita. Si cum nu erau prea siguri pe la ce ora ajung, nici eu nu eram prea sigura ce sa pregatesc, sa fie ceva rapid si mai ales bun.

Asa ca am gandit repede un meniu cu cateva aperitive, friptura de pui si piure de cartofi.

Pentru aperitiv am ales sa aranjez un platou cu cateva bunatati pe care le-am facut foarte repede. Platoul a inclus rosii, castraveti, cascaval si oua umplute.

Pentru ouale umplute am folosit:
  • 4 oua fierte tari, mustar (2 lingurite), 3-4 linguri de pate de porc, sare.
Ouale fierte tari le-am taiat in 2 jumatati. Am scos galbenusul si l-am amestecat cu pate, mustar si sare. Am umplut albusurile cu amestecul obtinut.

Uneori se zice ca graba strica treaba, dar de data asta a functionat ca sa pot avea cateva bunatati pe masa.

Pofta buna si Happy Valentine's Day!!!

0 Response to "Platou rapid"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.