Tuica fiarta



Din a doua zi de Craciun a venit cu adevarat iarna. Ger, zapada, frig tare, asa ca am trecut de la whiskey si pina colada, la traditionala tuica fiarta :)

Nu e vreo reteta speciala, cred ca toti stiu sa puna tuica la fiert, doar ca eu ii mai pun si vreo 2 condimente si o indulcesc putin.

Este important sa avem o tuica buna, naturala. Noi avem tuica de prune, de la tara. 

Am folosit:
  • 100 ml tuica, 3-4 boabe de piper, 1/2 lingurita anason (bobite), 3 linguri de zahar.
Am pus tuica intr-un ibric.

Am pus in ea zahar, boabe de piper si de anason.

Am pus pe aragaz la foc mic si am amestecat de 2-3 ori pana ce a inceput sa fiarba.

Eu nu o las sa clocoteasca, ci doar pana ies aburi fierbinti din ea.

Am pus 3 linguri de zahar fiindca imi place dulce, dar in functie de preferinte puneti 1-2 linguri la 100 ml.

A fost perfecta langa carnatii prajiti cu mamaliga :) 


Noroc!

2 Response to "Tuica fiarta"

  1. Merișor says:

    Vezi ca-ti bat la usa pentru o tuica fiarta. :)
    Eu numai fiarta beau, altfel nici nu o gust.

    Danutza says:

    Te astept cu drag! :*

    Si eu tot fiarta beau sau o pun la visinata :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.