Cartofi "acordeon"









Am vazut pe multe bloguri ideea de a prepara cartofii sub forma de acordeon. Asa ca m-am decis sa ii fac si eu, sa nu mai fiu lenesa ca de obicei si sa-i toc pur si simplu in tava langa friptura.

Sunt deliciosi si aspectuosi!

Am folosit:
  • 2 cartofi mai mari, cateva felii de slanina (eu am avut de la tara, naturala si bine afumata), putina branza topita (sau branza, cascaval), sare, patrunjel si oregano uscat.

Am curatat cartofii, i-am spalat bine si i-am taiat sub forma unui acordeon.
In fiecare taietura din cartofi am pus felii subtiri de slanina, iar deasupra cartofilor am pus cuburi de branza topita, sare, patrunjel si oregano uscat.

I-am asezat in tava si i-am lasat la cuptor aproximativ o ora.

Am servit cartofii acordeon cu friptura de pui si salata de rosii cu usturoi.

Pofta buna!

14 Response to "Cartofi "acordeon""

  1. mirela says:

    Deliciosi,,,,,eu cateodata ai fac doar cu feliute de usturoi si unt,,,,mmmmmmm,,,,,,pupp!!!

    Danutza says:

    Mirela, merci! Si cu usturoi cred ca sunt yummi:) Pup!

    Am ajuns din intamplare, intr-un moment in care chiar imi era foame....
    Sunt surprins de rabdarea cu care gatesc oamenii.

    Danutza says:

    Virtualkid, cred ca rabdarea se datoreaza pasiunii pentru gatit:). Multumesc pentru vizita!

    Dana C says:

    foarte bine arata, eu ii fac de fiecare data cand am musafiri, sunt nelipsiti de pe masa, sunt tare buni si sunt si de efect, pup :*

    Stefy says:

    cat de bine arata...:)

    Danutza says:

    Multumesc Dana! Te pup.

    Danutza says:

    Merci Stefy!

    Anonim says:

    in tava ce se pune ulei si apa??????????

    Danutza says:

    Anonim/a, am facut acesti cartofi impreuna cu friptura aceasta http://retetegg.blogspot.com/2011/02/pulpe-de-pui-la-cuptor-in-vin-rosu.html. Am pus in loc de apa vin rosu. Cred ca merge la fel de bine vinul alb sau chiar apa. Dar in cantitati mici, pentru ca ei sunt buni crocanti si nu fierti:)

    Anonim says:

    Arata absolut delicios!

    Danutza says:

    Multumesc mult!

    Am facut si eu, sunt minunati !!!

    Danutza says:

    Ma bucur ca ti-au placut George :)

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.