Retete cu branzeturi Delaco

By http://retetegg.blogspot.ro/

Asa cum va spuneam cu mai bine de o saptamana in urma, cei de la Delaco m-au cadorisit din nou cu branzeturi delicioase! 

Era musai sa le incerc pe toate in diverse combinatii, dulci si sarate, asa ca saptamana trecuta am pregatit o multime de retete cu branzeturile Delaco.

Pentru gustare/ aperitiv/ salata  am ales sa folosesc atat branza cremoasa de capra, simpla sau cu verdeturi, cat si Miezul de Lapte.

Cascavalul a mers de minune langa cartofii noi si in sandvisuri, iar in deserturi Miezul de Lapte si-a gasit foarte bine locul, alaturi de fructe delicioase.

Astazi va prezint o parada a acestor retete si in saptamanile urmatoare am sa postez retetele pentru fiecare preparat in parte.

Rulouri de zucchini cu branza de capra Delaco
 

Salata cu branza de capra Delaco si rosii cherry


Cartofi noi cu verdeturi si cascaval Sofia de la Delaco 

Sandvisuri cu Miez de lapte si branza de capra Delaco


Musaca de dovlecei cu Miez de lapte


Pancakes cu gem de zmeura si Miez de lapte


Desert rapid cu Miez de lapte


Cupe cu Miez de lapte, fructe si biscuiti


Pofta buna si gatiti cu spor!

6 Response to "Retete cu branzeturi Delaco"

  1. adnia says:

    vai, de cand n-am mai ajuns pe pagina ta, numa bunatati ai pregatit!

    Danutza says:

    Saptamana trecuta chiar am gatit cat pentru o luna :)) Mi-au dat de lucru cei de la Delaco :)

    Pup:*

    Cristina says:

    Super combinatii!!!

    Danutza says:

    Merci mult Cristina! Chiar mi-au placut toate :) :*

    Super combinatiile!

    Danutza says:

    Merci Teo! :* :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.