Salata de pui cu ananas


Cred ca deja stiti cu totii cat de mult imi plac mie salatele cu arome exotice. Fie cu mango, citrice sau diverse combinatii savuroase, pe toate le ador.

De aceasta data am incercat o salata cu ananas si nuci caju ... excelenta! Trebuie neaparat sa o incercati si voi!

Am folosit:
  • mix de 4 salate (rucola, salata rosie, etc), piept de pui pregatit pe grill, ananas proaspat, ardei kapia, nuci caju, dressing (sucul de la 1/2 lamaie, ulei de masline, sare, piper, verdeturi de Provence)
*cantitatile sunt in functie de preferinte :)

Am spalat bine salata si am scurs-o de apa.

Am asezat-o in bol si am adaugat apoi pieptul de pui taiat in bucatele, ananasul si ardeiul kapia taiate cuburi.

Am pus nucile caju, dressingul si am amestecat.

Este super delicioasa!

14 Response to "Salata de pui cu ananas"

  1. très belle salade, sa donne envie de manger!

    Bjs

    Arome imbietoare in farfurie.Pup!

    Danutza says:

    Merci beaucoup! Bisous!

    Danutza says:

    Daaa, foarte imbietoare si savuroase :D Pup!

    Unknown says:

    Delicioasa salata ta, vin la tine la cina! pupici

    Danutza says:

    Cu mare drag te astept! Pupici!

    Buna, frumoasa si sanatoasa... Mai e si pentru mine un picut de salata ?! pupici !

    Danutza says:

    Multumesc Daniela! Pai sigur ca mai am salatica si pt tine :) Pupici:*

    Ce culori frumoase si ce salata delicioasa.
    Seara buna!

    Danutza says:

    Multumesc frumos! Pup!

    CRistina says:

    O salata delicioasa nu se refuza niciodata!

    Danutza says:

    Asa-i Cristina :) Pup!

    Simona says:

    Mmm... ce salatica exotica si delicioasa..
    Pup

    Danutza says:

    Merci mult Simo! Pupici!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.