Pui aromat la cuptor


In sfarsit am ajuns la retete de anul acesta :) Acest pui aromat la cuptor l-am pregatit pe 1 ianuarie si a fost perfect la gust fiindca a stat aprox 12 ore la marinat cu ierburi, vin, condimente.

Noi l-am servit cu sos de alune si salata de rucola cu ananas, insa este delicios cu orice garnitura, este fraged, foarte aromat si gustos.

Am folosit:
  • 1 pui (1600 g), 2 mere, 1 portocala, 1 morcov, 1 pahar cu vin rosu, 2 linguri de unt, verdeturi de Provence, oregano, busuioc, 1 lingura sos soia, piper negru, boia dulce, condimente pt friptura de pui, sare.
Am spalat bine puiul si l-am asezat pe o farfurie sa se scurga apa.

Am taiat merele si morcovul in bucati si rondele.

Am pregatit un sos din vin rosu, sos soia, sucul de la o portocala.

Am umplut puiul cu bucati de mere si morcov. L-am uns bine cu unt. L-am condimentat.

L-am asezat in tava unsa tot cu unt, Am adaugat sosul si l-am pus in frigider (eu l-am lasat aprox 12 ore, dar e ok si in 5-6 ore). Din cand in cand am intors puiul pe cealalta parte ca sa patrunda sosul.

L-am scos din frigider cu aprox 1/2 ora inainte de a-l pune la cuptor (tava de yena se sparge daca o pun direct din frigider in cuptor).

L-am pus in cuptor la foc mediu timp de 1 ora si 20 de minute. Din cand in cand l-am mai uns cu sosul din tava.

Cand a fost gata, l-am portionat si l-am servit cu sos de alune si alaturi de merele si morcovii cu care a fost umplut.

Este foarte gustos si aromat, dar mai ales fraged. Pielea este usor crocanta.

Pofta buna si gatiti cu spor!

18 Response to "Pui aromat la cuptor"

  1. Ce minunat arată!

    Toata lumea posteaza astazi puiuti la cuptor...Daca n-as fi mincat vreo doua bucati de piept la gratar, ma prezentam repejor la tine... Imi place pisicul si ochii lui verzi (sint aproape ca ai mei, sau ai mei ca ai lui). Iote ca s-a rusinat si s-a intors cu privirea in cealalta parte, dar macar nu mai concureaza cu mine la ... cine scrie mai repede la calculator... Pupici

    Danutza says:

    Merci mult Alina! :*

    Danutza says:

    Daniela, noi am papat puiutul asta de vreo 3 saptamani asa ca n-as refuza nici eu un copanel :D

    Iti place pisicul meu virtual? Ai vazut ce mustati are? :))

    Pupici :*

    Danutza,cred ca tre sa ne intalnim sa ne mancam puii aromati:)
    Si eu tot bunatate din asta am mancat azi!

    Danutza says:

    Ca bine zici, Teo ;) Ne vedem la un puiut :))
    Pupici:*

    Simona says:

    Ma primesti la masa?!

    Unknown says:

    Ce frumos si bine rumenit a iesit!! Cred ca a parfumat intreaga casa. Pupici

    Danutza says:

    Simo, intotdeauna cu mare drag! Pup:*

    Danutza says:

    Multumesc mult Paula! A fost foarte aromat de la toate mirodeniile :) Pupici :*

    Haplea says:

    Ce bine sta puiul acolo pe platou!Foarte gustos!

    Danutza says:

    Merci mult, Haplea! Sta bine si in stomacel :)) ;)

    Cristina says:

    Numai bun pentru pranz... doar ca imi este asa de lene sa gatesc...

    Danutza says:

    Cristina, astazi si eu fac ceva mai usor si rapid fiindca nu am timp sa stau in bucatarie :)

    Arata extrem de bine! Nu mai cer ca sigur numai ai, dar data viitoare sunt prima la masa ;)

    Danutza says:

    Multumesc mult Alina! Data viitoare pun o portie deoparte ;)
    Pup:*

    Stefy says:

    clar esti o gospodina care face mancare pe gustul meu!!!:P

    Danutza says:

    Ma bucur tare mult, Stefy! Pup :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.