10 retete usoare cu pește

By http://retetegg.blogspot.ro/

Am adunat pentru voi o colectie de 10 retete usoare cu peste. Toate sunt simple, usor de preparat, cu ingrediente la indemana oricui, dar mai ales, foarte gustoase.

Pestele este un aliment sanatos pe care trebuie sa-l includem in retete cel putin o data pe saptamana. Spun asta mai ales pentru cei care nu se impaca foarte bine cu gustul si mirosul pestelui si care il evita din alimentatia lor.

Pestele poate sa fie delicios pregatit in diverse combinatii cu alte ingrediente precum: legume, condimente, sosuri, etc. Se poate prepara la cuptor, pe grill sau gratar, prajit simplu sau pane, fiecare dupa gust si preferinte :)

Pestele nu este chiar cel mai bun "prieten" al meu, insa am invatat sa-l gatesc pe gustul meu. Astfel ca, de ex, nu-l fac niciodata ciorba :)) Il prefer la gratar/grill, imi place si pane sau prajit cu mamaliguta si mujdei, iar la cuptor este excelent cu legume alaturi.

Cumpar si gatesc de obicei peste proaspat. Prefer somonul, pastravul, pastravul somonat, salaul, crapul si imi plac tare mult hamsiile. Cand n-am alta optiune iau si congelat (doar macrou, merluciu, hering, cod) sau conserva (ton, ansoa). In general, imi place cam orice peste care nu are milioane de oase si oscioare si gust intens de balta sau namol :))))

In continuare, cele 10 retete usoare cu peste pe care le-am promis!























 

 Spor la bucatarit si pofta buna!

0 Response to "10 retete usoare cu pește"

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.