Supa crema de rosii cu taietei

By http://retetegg.blogspot.ro/

Acum cateva zile mi s-a facut super pofta de o supa crema de rosii, iar cum aveam in frigider rosii de la tara am zis ca e momentul perfect sa fac cu ele o supa gustoasa.

Pofta a venit de la prietena mea virtuala Mihaela, care postase pe blog saptamana trecuta o supa crema de rosii cu taietei, delicioasa :)

Eu am facut-o asa mai pe fuga, insa nici nu e nevoie de prea mult efort fiindca se face usor si e gata repede :)

Am folosit:
  • 2 morcovi, 1 ceapa, 1-2 ardei, 1 kg rosii bine coapte, 2-3 frunze de telina, 3 linguri ulei, sare, piper, oregano, busuioc, patrunjel verde, taietei.

Eu am taiat legumele in bucati mari si le-am pus la fiert. Rosiile le-am pus dupa ce au fiert timp de 20 de minute celelalte legume. 

Impreuna cu rosiile am adaugat si frunzele de telina, uleiul, oregano si busuioc.

Intre timp am fiert putin taieteii si i-am scurs bine.

Cand legumele au fiert bine (aveti grija ca apa din oala sa scada, sau sa o scurgeti, pentru ca supa sa nu iasa foarte lichida), le-am adaugat sare, piper si le-am pasat cu blenderul.

Am pus supa in bol si am servit cu taietei si patrunjel verde tocat.

Este o supa foarte gustoasa, aromata, ideala si in post.

Pofta buna!

10 Response to "Supa crema de rosii cu taietei"

  1. Adnia says:

    una din supele mele favorite!

    Danutza says:

    Oh.. da!! E si favorita mea! :*

    Unknown says:

    Bunatate de supica! pup

    Danutza says:

    Multumesc! Pup:*

    Ioana V. says:

    ce culoare super are!pup

    Danutza says:

    Daaa, apetisanta culoarea :) Pup!

    Simona says:

    Nu-i asa ca mai ai si ptr mine un castronel? :)
    Super arata!!

    Danutza says:

    Desigur Simo, te astept :) Pupici:*

    Multumesc pentru ca ai incercat-o.A iesit foarte frumoasa.Pupici!

    Danutza says:

    Trebuia musai sa o incerc, arata prea bine si aveam o poftaa :)
    Pupici:*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.