Rulouri de sunca umplute cu salata de cruditati


'Rulouri de sunca umplute cu salata de cruditati' sau aperitivul meu preferat la orice petrecere! De obicei se insista mult pe tot felul de mezeluri la aperitiv, dar mie imi place sa combin carnita cu ceva mai light cum este o salata de cruditati.

Eu am facut acest aperitiv de Revelion si il voi face si de acum inainte cam la orice petrecere, fiindca e bun si rapid.

Am folosit:
  • 8 felii de sunca presata, 2 morcovi, 1/2 telina, 2 mere, 1/2 lamaie, 1-2 lingurite ulei de masline, sare, piper, verdeturi de Provence, scobitori.
Este de preferat ca sunca sa fie feliata cat mai subtire, a mea a fost cam groasa si am avut nevoie de scobitori si o mentin rulata.

Daca sunca e subtire de tot, se ruleaza mult mai bine.

Am tocat fin (adica prin razatoare sau robot) morcovii, merele si telina. Le-am amestecat intr-un bol cu zeama de la 1/2 lamaie, sare, piper, verdeturi de Provence si ulei de masline.

Eu am pregatit salata cu aprox 1 ora inainte sa fac rulourile, asa ca am pus-o la frigider intr-o caserola inchisa ermetic.

Am pus 1-2 lingurite de salata pe fiecare felie de sunca si am rulat. Am taiat putin unul din colturi fiindca mi s-a parut ca arata mai bine. Am inchis rulourile cu scobitori si le-am asezat pe platou.

Partea cu scobitorile nu e estetica, dar in final s-a dovedit practica fiindca am servit rulourile cu ajutorul lor :)

Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Rulouri de sunca umplute cu salata de cruditati"

  1. Maria says:

    Un An nou cu multa sanatate si numai bucurii!!!! Delicioase rulourile:)!

    Danutza says:

    Multumesc frumos! Un an nou fericit!!! :*

    Simple et délicieux j'adore ce petit plat bien composer sa me fait un dîner parfait!

    Bisous

    Danutza says:

    Merci beaucoup Beth! Bisous! :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.