Prajituri de casa



Mai mereu prajituresc, fie pentru cate o ocazie speciala fie pentru noi sa avem un desert dupa masa de pranza sau cina.

Fac mai des prajituri fara crema, rapide si simple fiindca nu-mi permite timpul, insa imi place sa fac si prajituri cu multa crema, cat mai colorate si savuroase :)

Pentru aniversarea celor 29 de toamne :D ale logodnicului meu am pregatit cateva prajituri gustoase, majoritatea pt serviciu, sa isi serveasca si colegii, iar pentru noi, in familie, un tort gustos.

Am facut mai intai o prajitura cu Fanta, apoi una dupa aceeasi reteta dar cu jeleu din suc de portocale rosii, muffins cu nuca, cacao si glazura de cioco/frisca si preferata mea, o praji buna de tot cu multa cioco si fructe de padure.

Tortul de acasa a fost unul cu nuca, si in blat si in crema, o super extra deliciosenie. :D

Abia astept sa va impartasesc retetele, zilele urmatoare fiindca e musai sa le incercati!!

Pana atunci va las cu pozele si va doresc un weekend duuulce si frumos!!

5 Response to "Prajituri de casa"

  1. numai bunatati.....yammyy!

    Danutza says:

    Multumesc Alice! Te invit sa servim impreuna ca tot e sarbatoare azi :)

    Pup :*

    Am venit la degustat,tare bine arata tot ce este acolo!Pup!

    Danutza says:

    Multumesc, draga mea! Te astept cu drag sa gusti din toate! Pupici :*

    Haplea says:

    Grozave prajituri!

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.