Retete de aperitive pentru Craciun


Cu totii ne dorim de Craciun sa avem o masa imbelsugata, cu multe preparate traditionale sau cu aperitive mai deosebite. In general, nu lipsesc de pe masa de Craciun aperitivele si micile gustari, fie ele traditionale (in special delicii porcine), fie mai deosebite, dar la fel de gustoase.

Eu am reunit toate retetele de aperitive gustoase intr-o lista care cuprinde 2 categorii: aperitive traditionale si aperitive festive. Sunt cateva care stiu ca nu lipsesc de pe mesele noastre si pentru ca ele sa nu mai para o rutina an de an, putem sa le combinam cu cele festive, care merg foarte ok si pentru alte sarbatori si ocazii (fiindca dupa Craciun urmeaza: Sf Stefan, Revelionul, Sf Vasile, Sf Ion).

Idei pentru decorarea platourilor cu aperitive sunt numeroase, insa fiecare le adapteaza dupra propriul gust si dupa modul in care urmeaza sa fie decorata intreaga masa. Important este sa le avem pe masa, sa ne bucuram din plin alaturi de familie de toate si sa fie toate gusturile familiei impacate.

Aperitive traditionale:
Pofta buna si gatiti cu spor!

4 Response to "Retete de aperitive pentru Craciun"

  1. adina says:

    ce de bunatati,si cate idei minunate...bravo Danutza

    Danutza says:

    Multumesc Adina! Am vrut sa fie de toate pentru toti .. si pe placul tuturor :) Eu as manca putin din fiecare, daca n-as mai avea si sarmale, friptura, dulciuri :))
    Pup!

    Emily says:

    oh, ce de bunatati! Mi-ai facut pofta de salata de boeuf :)
    te pup!

    Danutza says:

    Multumesc mult Emily! Daa, tare pofta am si eu :D
    Pupici :*

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comentarii! Cele anonime si necivilizate nu sunt permise pe acest blog!

© Continutul acestui blog (imagini + text) constituie proprietatea autorului si nu poate fi folosit integral sau partial fara permisiunea acestuia, in concordanta cu legea nr 8/1996, privind dreptul de autor si drepturile conexe.